donald.reader.duck Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Hei JEg har 4 harddisker på maskina mi, ei bærbar asus n73sv, eg har hatt den i nokre måner. Den føste harddisken er full, og når eg skal laste ned noko, seier den at det er fullt! Nokon som vet korleis eg kan få gjort slik at den automatisk lagrer ting inn på dei andre også?? Donald Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Har du eksterne harddisker tilkoblet maskinen din eller er den delt opp i 4 partisjoner? Om den er partisjonert feil kan det lønne seg å gjøre noe med det og kun ha en partisjon , dette må dog gjøres via et tredjeparts program. Lenke til kommentar
donald.reader.duck Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 Har du eksterne harddisker tilkoblet maskinen din eller er den delt opp i 4 partisjoner? Om den er partisjonert feil kan det lønne seg å gjøre noe med det og kun ha en partisjon , dette må dog gjøres via et tredjeparts program. Har du eksterne harddisker tilkoblet maskinen din eller er den delt opp i 4 partisjoner? Om den er partisjonert feil kan det lønne seg å gjøre noe med det og kun ha en partisjon , dette må dog gjøres via et tredjeparts program. Hvilket program?? link?? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Neida. Dette kan gjøres via disk manager i Windows 7. Skriv "disk manager" eller "diskbehandling" (avhengig av hvilket språk man bruker i Windows) i søkefeltet til windows-knappen. Flere opplysninger om hvordan det gjøres, finner man i "hjelp". Skriv "partisjonering", så er du snart på rett vei. Windows har innebygget hjelp for det aller meste - bruk den. Endret 3. juni 2012 av thomit Lenke til kommentar
donald.reader.duck Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Har du eksterne harddisker tilkoblet maskinen din eller er den delt opp i 4 partisjoner? Om den er partisjonert feil kan det lønne seg å gjøre noe med det og kun ha en partisjon , dette må dog gjøres via et tredjeparts program. Har du eksterne harddisker tilkoblet maskinen din eller er den delt opp i 4 partisjoner? Om den er partisjonert feil kan det lønne seg å gjøre noe med det og kun ha en partisjon , dette må dog gjøres via et tredjeparts program. Kan jeg da velge slette harddiskpartisjoner, er det riktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå