Jan Erik Engan Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Sita,the Cat II Bildet er fjernet. Beskrivelse: Kanskje ikke det beste katte bilde,men refleksen av gresset i øynene er slåenede her synes jeg??? Link til bildesiden Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Synes tvert imot at det er det beste kattebilde jeg har sett fra deg Spesielt i fullversjon blir øynene eventyrlige og fortellende ...Flott Jan Erik ! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg synes dette ble veldig fint - godt fokus med flott skarphet, fine farger, et nydelig underfundig uttrykk på katten Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Et blinkskudd dette - superskarpt! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Synes det er supre kattebilder, og du kan jo se at katten er i bevegelse og kommer imot deg, Vet ikke om jeg liker v1 eller v2 best,forr de er helt nydelige på hver sin måte. V2 har et slør av mystikk..... og katter er noen mystiske dyr Lenke til kommentar
karoald Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Kjempefint kattebilde-klare øyner og fine farger over det hele bilde. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Dette var flott !! Nydelig kattebilde!! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 Synes tvert imot at det er det beste kattebilde jeg har sett fra deg Spesielt i fullversjon blir øynene eventyrlige og fortellende ...Flott Jan Erik ! Takker..var hyggelig å høre;) Jeg synes dette ble veldig fint - godt fokus med flott skarphet, fine farger, et nydelig underfundig uttrykk på katten Takker;) Et blinkskudd dette - superskarpt! Tusen takk;) Synes det er supre kattebilder, og du kan jo se at katten er i bevegelse og kommer imot deg, Vet ikke om jeg liker v1 eller v2 best,forr de er helt nydelige på hver sin måte. V2 har et slør av mystikk..... og katter er noen mystiske dyr Tusen takk;) Kjempefint kattebilde-klare øyner og fine farger over det hele bilde. Takker;) Dette var flott !! Nydelig kattebilde!! Takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg