Gå til innhold

Her er de nye juni-mobilene

Anbefalte innlegg

Merkelig hvordan Lumia 900 kan koste såpass mye. 4000kr for en enkeltkjerne prosessor med ellers lite imponerende spesifikasjoner?

Det er snakk om wp7, det trenger ikke mer enn en enkeltkjerne, den er allerede raskere enn galaxy s3 så.. + det er alltid litt ekstra i pris på Nokia siden det er gratis GPS.

Det er riktig, både wp7 og belle krever mye mindre prosessorkraft enn eks. Android som var nevnt her.

Utover det så er det riktig att Lumia 900 heller ikke har så heftige spesifikasjoner generellt men det er heller ikke meningen fra Nokia`s side. Toppmodellen til Nokia heter 808 og er ikke sluppet på markedet enda desverre....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Samsung Galaxy SIII kom vel strengt tatt i mai?
Stemmer det, men kun hvit. Jeg aner ikke hvor lenge jeg kommer til å vente på min forhåndsbestillede blå. For alt jeg vet kan jeg godt få den i juli..

Du sitter og råtner i samme bås som meg da ja. Fikk nettopp beskjed om endret beregnet leveringstid til i slutten av juni. Blir ikke overrasket over om det blir juli nei. Hvite ligger i og støver i butikkhyllene, ingen som vil ha de. Og hvorfor i flate heite kunne ikke samsung også lage en sort versjon :(

Lenke til kommentar

808 PureView kommer jo også denne måneden. Fantastisk dårlig artikkel.

Den var ikke med på listen vi fikk fra Nokia da vi ba om opplysninger om hvilke telefoner som kommer i butikkene i juni. Om det betyr at de er usikre på om den faktisk kommer før utgangen av måneden eller ikke, vet jeg ikke. Lumia 900 er også usikker, men ut fra signaler vi har fått tror vi den skal være ute før utgangen av måneden. Dette er hva Nokia svarte oss: "Nokia kommer til å bekrefte salgstartsdato for Lumia 900 innen kort tid, men for øyeblikket er det intet å bringe til listen". Ingenting om Pureview, med andre ord. :-)

Jeg fikk idag mail fra komplett.no att de forventer å få inn 808 i slutten av denne uken (09.06). Det var ikke 100% bekreftet men den er uansett ikke langt unna da :)

Så ja, her bør Amobil oppdatere artikkelen med riktig informasjon.....

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

Merkelig hvordan Lumia 900 kan koste såpass mye. 4000kr for en enkeltkjerne prosessor med ellers lite imponerende spesifikasjoner?

Det er snakk om wp7, det trenger ikke mer enn en enkeltkjerne, den er allerede raskere enn galaxy s3 så.. + det er alltid litt ekstra i pris på Nokia siden det er gratis GPS.

Det er riktig, både wp7 og belle krever mye mindre prosessorkraft enn eks. Android som var nevnt her.

Utover det så er det riktig att Lumia 900 heller ikke har så heftige spesifikasjoner generellt men det er heller ikke meningen fra Nokia`s side. Toppmodellen til Nokia heter 808 og er ikke sluppet på markedet enda desverre....

Har for så vidt ingenting å si. Telefonen virker altfor dyr.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...