Asl4k Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Har problemer med min Razer Deathadder 3500 DPI. Det som skjer er at når jeg spiller registrerer den trykk uten at jeg har trykket så den begynner plutselig å skyte uten at jeg trykker. Har prøvd å laste ned driveren, men da klikket det enda mer, lyset på musen begynte å blinke. Musen fungerte helt fint helt til jeg lastet ned driveren. Har prøvd å slette driveren og installere den på nytt, uten hell. Så lurer på om noen har samme problem evt. en løsning på problemet? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Problemet jeg hadde med den musa var at den infrarøde sensoren ikke takler tøymatte. Jeg gikk derfor tilbake til min galme Intelli 3. Lenke til kommentar
Asl4k Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Har en Steelseries Fnatic musmatte som sikkert er av tøy, men musmatten kan vel ikke bety så veldig mye i akkurat denne sammenhengen? Det som skjer er at den registrer klikk på ventremuseknapp uten at jeg har trykker på den Endret 3. juni 2012 av Asl4k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå