Aetius Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Har du lyst på raskere PC kan en gratis SSD være tingen. Konkurranse: Vinn SSD fra Kingston 1 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Mener dere Norfolk? Eller er dette et "lurespørsmål", hvor skrivefeilen teller? Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Oh Lord, jeg har ønsket meg SSD så lenge. Endelig en sjanse. 1 Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Mener dere Norfolk? Eller er dette et "lurespørsmål", hvor skrivefeilen teller? Slikt er veldig irriterende. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Mener dere Norfolk? Eller er dette et "lurespørsmål", hvor skrivefeilen teller? Tror vi trygt kan regne med at det er en ufarlig skrivefeil der Norfolk Island er det de mener. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Artig at denne ligger på akam. La ikke merke til at det sto Norforlk engang, leste Norfolk automatisk. Det er nok greieste måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Med 3 gb ledig på intel x-25 (c:) hadde denne vært kjekk å ha. Noen som kan fortelle meg hva forskjellen er på den uten "3K" siden jeg antageligvis blir nødt til å kjøpe selv? Endret 2. juni 2012 av Knutgrus Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Mener dere Norfolk? Eller er dette et "lurespørsmål", hvor skrivefeilen teller? Slikt er veldig irriterende. Hvorfor? Du trodde jeg prøvde å rette en skrivefeil? Beklager, men jeg ønsket bare å vite om det er meningen at det skal være en skrivefeil. Det er ofte at ord stokkes om i slike konkurranser, for å villede de som prøver seg. Så derfor spurte jeg. Men for all del, la deg irritere! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 Beklager, min feil. Det skulle selvsagt være Norfolk Island, og skrivefeilen skal være rettet opp nå. Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Selv om pcen min tok kvelden for noen dager siden (bøyd 1 pinne av 1366 og klarer ikke å bøye den tilbake), så ser jeg for meg at denne disken kommer til å skli fint inn i den nye pc'en min som garantert vil befinne seg her ca. 3 dager etter at jeg har fått ferie pengene mine... Hvis ikke blir det vel enda en bit av feriepengene mine som forsvinner Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Easy peasy. Dere har å sende denne til meg. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 Easy peasy. Dere har å sende denne til meg. Sure thing, Daskemann! (Hvis du vinner da) Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Mener dere Norfolk? Eller er dette et "lurespørsmål", hvor skrivefeilen teller?Slikt er veldig irriterende.Hvorfor? Du trodde jeg prøvde å rette en skrivefeil? Beklager, men jeg ønsket bare å vite om det er meningen at det skal være en skrivefeil. Det er ofte at ord stokkes om i slike konkurranser, for å villede de som prøver seg. Så derfor spurte jeg. Men for all del, la deg irritere! Jeg tolka det som at h*n mente at skrivefeil i artikkelen som gjør spørsmålet utydeling som irriterende Ellers morsom oppgaveformulering! Endret 2. juni 2012 av hlnd 1 Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 SSD med Sandforce? Nei takk, jeg vil ikke ha denne om så jeg vant den. Blir som å 'vinne' en byll i ansiktet. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Mener dere Norfolk? Eller er dette et "lurespørsmål", hvor skrivefeilen teller?Slikt er veldig irriterende.Hvorfor? Du trodde jeg prøvde å rette en skrivefeil? Beklager, men jeg ønsket bare å vite om det er meningen at det skal være en skrivefeil. Det er ofte at ord stokkes om i slike konkurranser, for å villede de som prøver seg. Så derfor spurte jeg. Men for all del, la deg irritere! Mener at skrivefeil er irriterende. Vanskelig å vite om det er lurespørsmål ja. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Hadde vært perfekt å vinne denne. Skal snart kjøpe ny stasjonær, og har ikke råd til SSD i mitt trange budsjett, så dette hadde vært midt i blinken! Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Fungerer denne i raid 0 med fjorårets utgave? Lenke til kommentar
HeatedCoffee Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Quiz blir ikke helt det samme som i "gamle dager" nå når vi har google rett foran nesen på oss. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) denne hadde vært fint for meg, kjører nå med en backup harddisk som jeg hadde siden min ssd røyk for noen dager siden, hater også at det går trengt at windows starter opp og spill ikke loader så fort heller Endret 3. juni 2012 av Mgut Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 SSD med Sandforce? Nei takk, jeg vil ikke ha denne om så jeg vant den. Blir som å 'vinne' en byll i ansiktet. Eff you, Mr. Hamburger Train. Jeg er lutfattig og ville tatt til takke med en hvilken som helst SSD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg