jeanette roger Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 GIRLS Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Ble litt skuffet nå jeg. Forventet å se litt klarere bilde enn det der Bildet forklarte meg like mye som et maleri som man må gjette hva motivet er for noe. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Fikk en helt annen oppfatning av bildet..sløret men fult av mystikk,om du forstår...i mine øyne trenger ikke ett bilde være "klart" for å få en historie ut av det;) Lenke til kommentar
marie helen henriksen Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Ka e dette ???????? Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Synes bildet er spennede. Vekker følelser, og pirrer nysgjerrigheten. Jeg synes det er dybde i bildet med de lyse veggene i kontrast med menneskene som kommer gående i enden av bildet. Liker det veldig godt! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg liker det. Synes det er spennende - det får meg til å undre, og fargene og lyset sammen med uskarpheten gir det liv og dynamikk. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 Ble litt skuffet nå jeg. Forventet å se litt klarere bilde enn det der :tease:Bildet forklarte meg like mye som et maleri som man må gjette hva motivet er for noe. takk for kommentar..ja jeg har valgt og gjøre det uklart for det ga den stemningen jeg ville ha i dette noe triste bilde...og valgte det dit at det kunne den som ser på få bruke fantasien..det er 3 jenter dette...kunne mulig hatt jentene noe mere klare..men ikke helt klare da de ikke ville like det..smil ha en fin kveld og takker for din erlige kommentar,setter pris på det Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 Fikk en helt annen oppfatning av bildet..sløret men fult av mystikk,om du forstår...i mine øyne trenger ikke ett bilde være "klart" for å få en historie ut av det;) Tusen takk Jan-Erik,det var noe sånt jeg ville at det skulle oppfattes,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 Ka e dette ???????? 3 jenter , Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 Synes bildet er spennede. Vekker følelser, og pirrer nysgjerrigheten. Jeg synes det er dybde i bildet med de lyse veggene i kontrast med menneskene som kommer gående i enden av bildet. Liker det veldig godt! Tusen takk det var hyggelig høre,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg liker det. Synes det er spennende - det får meg til å undre, og fargene og lyset sammen med uskarpheten gir det liv og dynamikk. Hyggelig sagt TJERNSHAUGEN,ønsker deg en god kveld,smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg