Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Kjæreste lei av forhold, men elsker meg. Tips?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 18 med en kjæreste på 18. Nå for tiden er det veldig komplisert, og lurer på om noen har erfaringer eller tips som vil hjelpe. Vi har en utrolig merkelig historie sammen. Vi ble kjent for noen år siden, og har vært venner med litt små-flørt de gangene vi møttes. Jeg var veldig betatt av hun, og hun sa hun var det av meg. Så møttes vi litt mer privat, gjorde ikke noe spesielt, men jeg følte det var en stor utvikling. Plutselig fikk hun seg type, og det ble veldig komplisert mellom oss. Uansett, gjennom deres forhold, har vi pratet endel, og hun har fortalt hun angrer, savner meg, jeg betyr mye osv. Til slutt var hun utro mot han med meg, og gjorde det slutt like etterpå. Så startet vi opp, ting utviklet seg veldig, også gjorde hun dumme ting på byen og vell så det. Hun anget nok en gang, og jeg tilgitte henne. Jeg elsker henne høyt, og ville bare fortsette.

Etter over 2 år fram og tilbake, ble vi endelig sammen. Nå har det gått snart 2 måneder, og jeg fikk vite i går at hun var veldig lei av å være i forhold. Forståelig nok, når hun så å si har vært i 4 forhold relativt etter hverandre i 3 år nå. Men i dag, dagen etter jeg fikk vite det, så gjorde hun det slutt, og sa hun virkelig trengte en stor pustepause. Hun sa likevel hun elsket meg utrolig høyt, men at hun ikke klarte noe akkurat nå. Dette tok jeg utrolig tungt, og jeg fikk overtalt hun til å prøve litt videre, og ikke bare avslutte alt dagen etter jeg først fikk vite dette.

Hun sier som sagt hun elsker meg, alltid har hatt en greie for meg, men at jeg ikke burde ha forhåpninger om at det kan årne seg, for mest sannsynlig må hun avslutte fordi hun trenger denne "pausen" med forhold, som vil si slutt for meg > Miste kontakten > komme over hun og prøve å fortsette livet. Jeg klarer ikke å se for meg det selv, for hun er alt jeg vil ha. Har kjempet så lang tid for henne, aksepterte henne tross alt negativt som har skjedd i fortiden både i og før min tid.

Noen som har lignende erfaring, eller har noen gode råd til meg eller hun? Vi er begge enige og håper ting ordner seg, men at det ikke er sikkert. Håper på svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som en jente som bare er interessert i mest mulig oppmerksomhet.

Var jeg deg ville jeg kommet meg videre så snart som mulig.

Hun vil fortsatt prøve å holde deg rundt lillefingeren dersom dere slår opp igjen, slik at du ikke skal finne deg noen andre.

Mine 2 cents, håper ikke du gjør noe du ikke har tenkt gjennom selv basert på det jeg sier.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Etter to episoder med utroskap lyser det uredelighet lang vei av denne jenta. Når hun har bedt om at forholdet avsluttes nytter det ikke å tviholde på henne. Se fremover, og la henne tilhøre fortiden. Det er det beste rådet jeg kan gi deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

4 forhold relativt tett etter hverande i en periode på 3 år? Drama queen kaller jeg det, virker som om hun finner seg noen nye når hun går lei. Ikke nok med det, hun har vært utro. Selvom du var "vinneren" når hun var det, så vet du aldri når du kan ende opp som "taperen".

Hva tror du hun sier da? "Jeg angrer", "er utrolig lei for det", "det skal aldri skje igjen" osv, We've heard it all before! :)

Kom deg videre. Tungt og hardt er det, men i ettertid skal jeg vedde på at det lønner seg!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...