Gå til innhold

Junifest 2012 - Anfall - S/H + fastoptikk

Gjest Slettet+5132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Takk, awesnes! :)

15.juni

post-145158-0-52678500-1339794067_thumb.jpg

Var veldig usikker på hva jeg skulle velge, så slenger med en bonus i spoiler.

Enda mer bein :p

post-145158-0-43048200-1339794049_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Likte veldig godt bonusen til 15. juni, gir en følelse av ensomhet og å være forlatt.

Gir meg rett som det er assosiasjoner til krise/zombie filmer da det ser så forlatt ut.

Var egentlig litt morsom shoot. Dette er ikke en forlatt vei, men E39 gjennom Nordhordland. Hvilket vil si at vi hele tiden måtte se etter biler og sjeldent hadde veien for oss selv lenge. Veistrekningen her er heldigvis ganske oversiktlig og rett. Så når vi kunne se/høre bilene var de fremdeles noen hundre meter unna og vi hadde god tid til å flytte oss.
Lenke til kommentar

Var egentlig litt morsom shoot. Dette er ikke en forlatt vei, men E39 gjennom Nordhordland. Hvilket vil si at vi hele tiden måtte se etter biler og sjeldent hadde veien for oss selv lenge. Veistrekningen her er heldigvis ganske oversiktlig og rett. Så når vi kunne se/høre bilene var de fremdeles noen hundre meter unna og vi hadde god tid til å flytte oss.

Har ikke mammaen din sagt at du ikke skal leke på veien? ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Likte veldig godt bonusen til 15. juni, gir en følelse av ensomhet og å være forlatt.

Gir meg rett som det er assosiasjoner til krise/zombie filmer da det ser så forlatt ut.

Artig at du så på det på den måten, kanskje man skulle hatt zombie-tema på neste fest? :hmm:

Takker for kommentarer ellers! :)

Og ikke gjør som morra di sier, Lars (morra di er ei ku)!

18. juni

Møtte på en stakkar som prøvde å krysse veien :p

post-145158-0-03367400-1340051766_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Takker folkens. Det var vel en av få ganger hvor jeg ikke knipset minst 5 bilder av samme motiv :p

Her er gårsdagens, endte opp med å ta macro i hagen siden det regna. Klarer ikke å holde meg unna dråpene.

4. juni

flott bilde. bruker det som bakgrunn på telefonen, er det greit?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR

S/H blomsten fungerte bra.

Eksotisk variant av sild du har kommer over, passe dyster stemning.

Mange bra, men flyshowet er nok favoritten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Takk lama og Kenneth :)

Blitt lite tid foran pc-en i det siste, så poster litt sent. Ikke satt av så mye tid til foto heller, men har heldigvis fått knipset bittelitt innimellom jobb og annet da.

21. juni

post-145158-0-93899100-1340746637_thumb.jpg

26. juni

post-145158-0-45064200-1340746655_thumb.jpg

Lenke til kommentar

9. juni

Følte for å gjøre noe surrealistisk, kanskje ikke det mest spenende bildet å sette inn, men ville ha et fra samme dag.

Det er surrealistisk dette bildet. Det bryter med mi forventning til hva jeg ser når jeg opner døren. En enkel tredør og jeg tenker meg et hus jeg går UT av. Utsikten ut er bortover, ut mot gater og nabolag.. I ditt bilde ser jeg ut og oppover, som om jeg komme opp av bakken !?

( har du sett bilder av Renè Margritte ? )

Men bildet mangler avsluttning i øverste del av bildet, den manglende dørkarmen gir meg en følelse av at bilde er klippet. Sesurert, at om jeg fikk se det som var klippet bort ville bitene falle på plass. ;)

Jeg liker dette bildet.

(men jeg tror jeg ville ha endret øverste del av bildet)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

( har du sett bilder av Renè Margritte ? )

Interessant å høre hvordan du tenker. Har ikke vært borti Margritte før nå (tror jeg, det var noen bilder jeg tror jeg har sett før, men jeg har i alle fall ikke bitt meg merke i navnet før. Liker stilen. Takker for tipset :)

På tide å avslutte festen nå. Har vært syk + reist litt så har bare utsatt det til jeg kom hjem igjen.

Synes det har vært artig og utfordrende med å tvinge seg selv til å tenke litt på hva som passer i S/H, en skulle kanskje tro at det meste blir pent i S/H men det er jo ikke så lett. Har tatt flere bilder jeg er ganske fornøyd med, ikke minst fått mer inpirasjon, kanskje det blir en zombie-temafest en gang? :p Så sier meg fornøyd med denne junifesten.

28. juni

post-145158-0-11572800-1341351914_thumb.jpg

29. juni

Her blir det litt "juks". Bildet er tatt med Tokina 11-18 mm så det er eneste bildet som ikke er tatt med fastopptikk her. Men innbiller meg at det er lov med slike "nødløsninger" når man er påmeldt som pingle? Hvis ikke får noen rette på meg.

post-145158-0-85651400-1341352312_thumb.jpg

30. juni

post-145158-0-80845200-1341353770_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...