lazt Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Hei, Jeg bruker Outlook 2010 sammen med en IMAP epostkonto. Jeg har alltid brukt regler for automatisk sortering. I hovedsak at epost fra bestemte domener/epostadresser skal flyttes til bestemte mapper. Dette har fungert ypperlig helt jeg til fikk ny maskin og skulle sette opp de samme reglene. Tidligere fungerte alle reglene slik at den gikk gjennom alle epostene mine hver gang jeg valgte send og motta. Nå derimot virker det som den bare går gjennom de uleste epostmeldingene. Dette skaper trøbbel da jeg ofte leser epost på mobilen og eposten kommer derfor ikke opp som ulest på maskinen. Dermed vil eposter jeg har lest på mobilen fortsatte ligge i innboks uten å bli flyttet. Noen som vet hva jeg kan ha gjort feil? Har sittet noen timer nå, men får det ikke til å fungere. Dette har som sagt fungert før... Endret 1. juni 2012 av loozet Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 usikker, men henger meg på tråden. Men får å si noe konstruktivt: Sansynligvis finnes det et alternativ for det det man endrer instillinger for regelen. Lenke til kommentar
lazt Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Takk for tilbakemeldingen. Det er nok bare en innstilling ja, men den finner jeg virkelig ikke. Prøvd å søke litt rundt på nettet også, uten at jeg har funnet noen gode svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå