hoenir Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Er det mulig på siemens s55 å bruke et opptak(voicememo), som ringelyd?? Så fall, hvordan gjøres dette? Lenke til kommentar
JZA Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg tviler på at dette er mulig, var derimot mulig på min gamle Panasonic GD 92, savner nesten den tlf litt. Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Nei, det funker ikke. Kun C55 og ST55 har denne muligheten av mobilene i 55-serien.. Jeg fikk ST55 idag Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Nei, det funker ikke. Kun C55 og ST55 har denne muligheten av mobilene i 55-serien.. Jeg fikk ST55 idag Ble du like skuffet over ST55 som du trodde eller? Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Trodde jeg det? Nei, liker den meget godt. Skikkelig bra display og morsomt kamera. Tastene er gode også :smile: Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Trodde jeg det? Nei, liker den meget godt. Skikkelig bra display og morsomt kamera. Tastene er gode også :smile: Jeg bare spøker med deg, regner med du liker den ja. Får man kjøpt den i england allerede nå? Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Nei, kommer hit om 2 uker. Jeg skaffet den fra en tysk webshop, www.ktfw.de (gratis frakt til Norge faktisk...) . Den har T-Mobile logo og T-Mobile menyer, men er ikke sperret til T-Mobile. 'Vanlig' versjon kommer visst ikke før i november (er vel da den kommer til Norge også..). Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Nei, kommer hit om 2 uker. Jeg skaffet den fra en tysk webshop, www.ktfw.de (gratis frakt til Norge faktisk...) . Den har T-Mobile logo og T-Mobile menyer, men er ikke sperret til T-Mobile. 'Vanlig' versjon kommer visst ikke før i november (er vel da den kommer til Norge også..). ER det Norske menyer og norsk T9 paa den ? Lenke til kommentar
molna Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Nei, norsk er det nok ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå