DementedAlbino Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Finnes der noen gode programmer som gjør en Tab egnet til skolebruk? Er i all hovedsak en haug med utregninger som skal noteres ned, så er egentlig ute etter hva erfaringer andre har med bruk av nettbrett i denne sammenheng. Er det for eksempel mulig å få tak i en form for pen til Galaxy Tab og på denne måten bruke nettbrettet som en avansert notatblokk? Altså skrive med pen som på vanlig blokk, endre ved feil osv. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Kan desverre ikke hjelpe deg med det andre, imed at jeg har en iPad 2 jeg kun har skrevet et par foredrag på og det er det i forbindelse med skole.. Har en lik touchpen som den under, er fornøyd, men du tenkte kanskje på en med mer nøyaktig tupp og lengre? Er bare å søke på "touchpen" på dx.com ettersom jeg ikke vet hva du spesfikk er etter. Touchpen: http://dx.com/p/aluminum-alloy-touchpad-stylus-pen-for-apple-ipad-ipad-2-black-57797?item=4 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 Ja noe slikt jeg er ute etter, bare litt spissere tupp på den så den gjør seg bedre til tegninger av modeller og til å få på plass utregninger. Er det noe forskjell på hvilke som kan brukes til ipad og til galaxy tab? I tillegg så er det jo selve programmet som trengs for å ta notatene og lagre de på en skikkelig måte så de i ettertid kan skrives ut om det trengs. Takker for svar. Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hehe, touchpen'ene fungerer på alle touch-overflater som krever en "menneskefinger" og ikke en kvist eller hva som helst som berører, er enkelte touchskjermer som reagerer på alt. Vil tro de kaller en del av penene "iPad pen" for å selge mer, for gjetter på at flere har iPad enn Galaxy Tab uten å vite dette for sikkert. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Kapasitive skjermer reagerer på motstanden i fingeren din, eller eventuelt en pølse, eller skinnet på tuppen av en stylus. Resistiv skjerm funker ved at man fysisk trykker en "film" utenpå skjermen, intill skjermen så da kan man bruke alt. På min transformer 300 fulgte det med en app som heter Supernote, og den er genial til notater. Spesielt med handskrift rett på skjermen. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Supernote er genialt til notater og følger med på Asus sine brett. Vet ikke om det går an å få tak i en apk som du kan installere på Galaxy Tab. http://www.youtube.com/watch?v=0OgmBJa2Vgs Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Supernote ser veldig bra ut og har lastet ned .apk filen så jeg kan teste. Versjon 1.4 forresten, noen som kan sjekke hva versjon de selv sitter på? Dere som alt har brukt dette, hvordan er det om en dropper tastaturet helt? Ser at kombinasjonen av skjerm og tastatur er meget bra på videoen, så lurer på hvordan det er ute tastatur. Endret 3. juni 2012 av svortevik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå