Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Menn med tidlig utløsning.

Anbefalte innlegg

Omlag 30% av norske menn sliter med tidlig utløsning, og jeg er en av de.

Jeg sliter med at jeg kommer for tidlig, derfor spør jeg egentlig dere kvinner om hvordan dette oppfattes av dere?

Jeg har på en måte mistet all lyst på sex siden jeg ikke kan tilfredsstille kvinnen med penetrering, og føler for mye skam til å prøve å inngå noe forhold med kvinner.

Jeg er for øvrig en mann på 25 år, og jeg har jo lyst til å inngå et forhold, men er redd for at jeg blir dumpa eller avvist når hun finner ut at jeg ikke klarer å tilfredsstille henne med samleie. Dette bryter ned selvtilliten min, og er det med god grunn? Hvordan ville du som kvinne reagert under "dating" prosessen når du oppdager dette?

Så hva er dere kvinners tanker om dette? Eventuelt råd fra andre menn som har bekjempet dette problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke hatt det problemet,men jeg har i 2 år brukt en øvelse som kalles Kegel for å få bedre kontroll over penisen.

Google Kegel exercise så finner du gode forklaringer på hvordan det gjøres,og for meg så har jeg ved hjelp av de øvelsene oppnåd både sterkere ereksjon ,bedre utholdenhet,samt bedre kontroll.

Den typen øvelser kan hjelpe mange,men ikke sikkert det hjelper deg.

Verdt å prøve ihvertfall,koster ikke noe.

Anonym poster: cd383829d5522cf4c33c9ae5b1ef5f4d

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det hjelper nok ikke på "problemet" ditt at du lar det bryte ned selvtilliten din.

Hvor tidlig er tidlig? Opplever du det med partner du er trygg på òg?

Jeg syns også at du skal huske på at sex er mer enn penetrering, og det finnes mer enn én måte å tilfredsstille en partner på.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg syns også at du skal huske på at sex er mer enn penetrering, og det finnes mer enn én måte å tilfredsstille en partner på.

Absolutt et bra svar!

Du må ikke gi opp forde. Trening gjør mester. Mener jeg leste ett sted at gjennomsnittstiden på et samleie var 7 min, uten at jeg kan komme med kilde på dette.

Når du holder på med dama, ta det litt roligere, trekk deg ut før du kommer. Prøv å fokusere på noe annet når du kjenner det er like før. Enkle mattestykker, eller tenke på noe som ikke tenner deg så veldig mye. Bare for å få et par centiliter med blod opp i storehjernen også ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Mye er mentalt. Når du overtenker på dette blir det bare verre. Slet med dette før, men ettersom tiden gikk prøvde keg å glemme det hele og bare ta det som det kom, uansett hvor dårlig det ble. Til slutt var dette ute av hodet mitt , og vips jeg klarte en hel akt. Hjelper også å fokusere på damas orgasme, ikke sin egen. Prøv å glem at du er inni henne.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...