Gisle Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Javel, nå har tiden kommet til å eveluere litt. Etter å ha hatt tape-baserte videokameraer i 10 år, kjøpte jeg ett Hitachi DVD-videokamera i April i år. Og gleden over alt det nye og lettvinte uteble ikke, dere! Ta for eksempel muligheten til å bruke kameraet som en ekstra HDD til PC'en. Og her foleden da jeg hadde klart å sette i "feil" RAM-disk til dåpen til den minste jenta vår ..... opp med menyen , slette 3 uinteressante snutter, og vips 5 minutter ekstra plass. (Akkurat samme redigeringen som på en MiniDisk-spiller) Men, det er vel ikke direkte videokameraet jeg skal diskutere her, men selve DVD-RAM-mediet. Så når så folk begynner å spørre om DVD-kameraet begynner jeg å mangle litt fakta. - Hva er fordelen med DVD-RAM? - Vel, det jeg vet er at jeg kan bruke disken om igjen 100.000 ganger. - Ekstra HDD til PC'en (Med disken i selve kameratet) - Hiv RAM-disken rett i DVD-spilleren i stua hvis du vil. .... og sikkert mange andre fordeler med dette lagringsmedie som faktisk har over 70% av markede på DVD-opptak/lagringssiden. Har dere flere gode argumenter til DVD-RAM debatten min for å overbevise flere av mine venner som forsatt sliter med båndsalat kontra DVD-RAM-mediet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå