sdf123 Skrevet 1. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2012 Har vel hatt 20-30 Bjørn Borg boxere, men er lei av den dårlige kvaliteten og ønsker å prøve noe nytt. Fordelen med BB er at dem har lange bein og at dem sitter bra, men kvaliteten er dårlig. Noen som har gått fra Bjørn Borg til noe dere har blitt mer fornøyd med? Lenke til kommentar
Bea♥ Skrevet 1. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2012 Hørt at de nye som er kommet til HM skal være behagelige og av bra kvalitet. Men jeg aner ikke, siden jeg ikke har like mye der nede som skal holdes på plass. Og det sikkert er smak og behag også. Calvin? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2012 H&M ja, får liksom ikke helt den kvalitetsfølelsen Men er sikkert billigere enn 199kr, som man betaler for BB. Jeg har prøvd noen Calvin for en stund tilbake, men syntes de satt løst og hadde korte bein. Men det finnes sikkert forskjellige modeller. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 1. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2012 Robert Pierre liker jeg. Lenke til kommentar
norwich Skrevet 1. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2012 To Be, kanskje? De sitter ihvertfall godt, noe stramt da Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Sverger til Calvin Klein one. Ikke trunk, men den lange versjonen. Får dem forøvrig til grei pris på feelunique levert i postkassen. Legger du inn merket som favoritt får du attpåtill 10 % rabatt God kvalitet, ikke for tykt stoff og luftig. Endret 4. juni 2012 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2012 Fornøyd med Dressmann sine boksere. Selv om resten av det de selger ikke holder mål. 4 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Alle mine boksere er fra Dressmann, og jeg er kjempefornøyd. De sitter godt, er av akseptabel kvalitet og er billige. Siden de ikke er så dyre, er det ikke noe problem å bytte dem ut litt oftere enn f. eks. BB-boksere. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg liker også Robert Pierre sine boxere. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 Synes Muchacho Malo er veldig behagelige - bedre enn BB - Men vet ikke hvordan de holder over tid. Ellers har jeg fortsatt igjen etpar av JBS bomullsboksere jeg kjøpte for 10-12 år siden, så de er holdbare og komfortable. - Men litt kortere i bena igjen Lenke til kommentar
msparco Skrevet 10. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2012 Slenger meg på Kjetil sin anbefaling. Muchacho Malo er helt konge. God kvalitet og et småfrekt design. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Fornøyd med Dressmann sine boksere. Selv om resten av det de selger ikke holder mål. this Lenke til kommentar
Schnapps Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Alle mine boksere er fra Dressmann, og jeg er kjempefornøyd. De sitter godt, er av akseptabel kvalitet og er billige. Siden de ikke er så dyre, er det ikke noe problem å bytte dem ut litt oftere enn f. eks. BB-boksere. Hiver meg på denne anbefalingen jeg også. 199,- for en 2-pack er en bra pris, kvaliteten er bra og ikke minst så har de såpass høyt bomullsinnhold at man ikke får den klamme følelsen som man (ihvertfall jeg) får med de fleste andre rimelige boksere som har høyt innhold av syntetiske materialer. Endret 13. juni 2012 av Schnapps Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Og de har salg relativt ofte. Minst en gang i året. Jeg kjøper tre-fire 3-packs om gangen, så har jeg plenty til en billig penge Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Alle mine boksere er fra Dressmann, og jeg er kjempefornøyd. De sitter godt, er av akseptabel kvalitet og er billige. Siden de ikke er så dyre, er det ikke noe problem å bytte dem ut litt oftere enn f. eks. BB-boksere. Da må de ha gjort noe de siste årene. - De siste jeg hadde fra Dressmann mistet formen etter noen få måneders vask. Forøvrig har OBS noen 3-packs til 99,- med no-name boxere som er ganske bra (spesielt ift prisen) - og de hadde også medlemstilbud på 179,- for 2-pack Pierre Robert sport nå som også er ok. Endret 13. juni 2012 av kjetilkl Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Ja, de har byttet et eller annet. Merket er fremdeles "Man", men kvaliteten er bedre. Ikke for det, stoffet nupper som FAEN, men hvem bryr seg om det på undertøy. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 Alle mine boksere er fra Dressmann, og jeg er kjempefornøyd. De sitter godt, er av akseptabel kvalitet og er billige. Siden de ikke er så dyre, er det ikke noe problem å bytte dem ut litt oftere enn f. eks. BB-boksere. Hiver meg på denne anbefalingen jeg også. 199,- for en 2-pack er en bra pris, kvaliteten er bra og ikke minst så har de såpass høyt bomullsinnhold at man ikke får den klamme følelsen som man (ihvertfall jeg) får med de fleste andre rimelige boksere som har høyt innhold av syntetiske materialer. Du kan plukke deg 3 forskjellige farger for 199kr Jeg var en sterk tilhenger av BB-boksere før, helt til jeg prøvde Dressmann sine boksere. Gikk jævla lei av at BB ble utvaska og gjennomsiktige etter et par vask. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 Og den jævla strikken... Lenke til kommentar
Schnapps Skrevet 15. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2012 Du kan plukke deg 3 forskjellige farger for 199kr Jeg er ikke så fan av de bokserne de selger enkeltvis - den typen som selges i 2-pakk til 199,- (finnes vel bare i sort, hvit og grå) har et stoff jeg er langt mer komfortabel med. Kanskje jeg begynner å bli gammal Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2012 Pierre Robert! Er selvsagt jente, men vi har også boksere! Når man har på seg boxer fra PB så føles det nesten ut som om man ikke har noe på seg overhode. Helt fantastisk bra kvalitet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå