Kjetil Øyen Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Kveld ved benken Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Det var en veldig flott skyline Nå er jeg veldig dårlig på storbyer, hvor er dette? Eneste jeg synes var litt synd med dette var at benken falt litt vel mye sammen med gjerde, ble litt ditraherende for min del. ellers god innramming av bildet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 lovvveeee it super nice herlig anderledes farger og nydelig bilde 6r fra meg i dag dette kunne godt hatt en hel vegg m dette på,,, Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Jasså du har vært i byen en tur ja! Tøft bilde men litt enig med krakken. Litt mer kutt i toppen men det blir vel mer enn smaksak. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Dette var flott-likte kompen/farger/stili bilde Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 Det var en veldig flott skyline :)Nå er jeg veldig dårlig på storbyer, hvor er dette?Eneste jeg synes var litt synd med dette var at benken falt litt vel mye sammen med gjerde, ble litt ditraherende for min del. ellers god innramming av bildet. Hei...Byen du ser er New Jersey. Og er nok enig med deg ang. krakken og gjerde...men slik ble det nå.. Takk for kommentaren Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 lovvveeee itsuper niceherlig anderledes farger og nydelig bilde 6r fra meg i dag dettekunne godt hatt en hel vegg m dette på,,, Hyggelig at du likte dette....... Takk for kommentaren Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 Jasså du har vært i byen en tur ja! Tøft bilde men litt enig med krakken. Litt mer kutt i toppen men det blir vel mer enn smaksak. Joda.....Krakken er vi enige om, men jeg kutter nok ikke i toppen. Takk,takk Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 Dette var flott-likte kompen/farger/stili bilde Takk for det karost..... Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Benken ga for meg en ro og tanker til mennesker i et meget fint bilde i Lys/tone og komp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg