Greven22 Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Heysa Er stolt kunde av servetheworld.. Men jeg ønsker å tilby brukere mail kontoer.. Men programmet som er med på servetheworld er både styggt og dårlig... skremmer bort brukere:( Kan man bytte dette ut til et annet et ? Hvis man kan ligger det ferdige oppsett av andre mail "servere" ute på nettet ? Lenke til kommentar
jtsorensen Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Hvilket program bruker servetheworld ? Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 SquirrelMail versjon 1.4.0 Det er til og med på norsk uff styggt er det å Kan jeg bytte eller Lenke til kommentar
jtsorensen Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Det jeg vet at du kan gjøre er å få mailen rett inn på pc'en med pop-mail(altså få det på outlooken din). Lenke til kommentar
magikern Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 qmail ser jo helt ålreit ut, søk på google så finner du det sikkert, men jeg veit ikke hva du kan bruke på servetheworld... Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Det jeg vet at du kan gjøre er å få mailen rett inn på pc'en med pop-mail(altså få det på outlooken din). jepp vet det.. Men det jo ikke bare jeg som skal bruke mailen .. det er brukerne av siden min.. =) Lenke til kommentar
jtsorensen Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 Da har du rett og slett en case. (Men du kan jo ta ut formen for innglogging og lage iallfall din egen loginn side.) Lenke til kommentar
smas190 Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 qmail ser jo helt ålreit ut, søk på google så finner du det sikkert, men jeg veit ikke hva du kan bruke på servetheworld... huff.. qmail er ikke bra.. så utrolig rotete exim derimot! http://freshmeat.net/projects/exim/?topic_id=28%2C32 http://www.exim.org/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå