Everlate Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Nettopp fått min nye HP Pavilion dv6, og etter et par timer fikk jeg plutselig en bluescreen (glemte å skrive av feilmeldingen). Restartet pcen, først var det svart så dukket windowslogoen opp og det sto "applying update operation [number] of 43000". Den kom til ~15000 elr noe, og den kom til velkomstskjermen og den startet som vanlig (fikk en melding på skrivebordet: "windows has recovered fro man unexpected shutdown"). Hva skjer??? Har avinstallert noe bloatware og installert chrome, speccy, avg free, ccleaner, daemon tools lite og en (ulovlig? kanskje?) versjon av civilization 3 (som jeg har installert på alle andre pcer jeg har eid, det har gått smertefritt). Noen med noen ideer om hva som skapte bsod'en? Still gjerne spørsmål Bendik Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Gå på hjemmesiden til produsenten, last ned DRIVERENE da du kan slettet disse når du fjernet bloatwaren Jeg la inn en hel ren installasjon på min bærbare(ASUS) og da fikk jeg en del problemer helt til jeg installerte driverene som hørte til pcen. Bare driverene, ikke programmene Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Én blåskjerm er ikke noe å tenke på. Hvis det gjentar seg flere ganger så hadde jeg kommet tilbake. Hvis du laster opp dump filer så hjelper det veldig (C:\windows\minidump). Når jeg formaterer en pc eller akkurat har fått en ny en er en 3-4 blåskjermer den første måneden standard praksis og tenker lite på det. Endret 1. juni 2012 av Bjoolz Lenke til kommentar
Everlate Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 Greit, da venter jeg og ser om jeg får flere Håper det kun var "vannkopper" (ikke sant, noe man får en gang når man er barn, men aldri igjen! ehehehee) Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Har du fått en bsod, har du fått en for mye i mine øyne. Da er maskinen en tikkende bombe om du ikke gjør noe med den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå