Gå til innhold

BK: Trollstigen åpnet kl.1000 idag!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et lite stykke Norge det her , no ser eg atter slike fjell og dype daler....

Hehe.... synes du burde hatt med noen hangglidere som sneiet hodene til turistene :)

Synes du har fått et flott biilde med masse info uten å være for mye.

Forteller mye det her :)

Lenke til kommentar

Et lite stykke Norge det her , no ser eg atter slike fjell og dype daler....

Hehe.... synes du burde hatt med noen hangglidere som sneiet hodene til turistene :)

Synes du har fått et flott biilde med masse info uten å være for mye.

Forteller mye det her :)

Jo takk Jentungen 1! :roll:

De driver jo med sånn basehopping og spesielle "vingedrakter", så en kan faktisk få en ganske så spesiell opplevelse om en vet å velge riktig tidspunkt for et besøk. Har sett video av slike "uidentifiserte" flygende personer suse forbi akkurat dette utsiktspunktet.... (En av disse lokale karene, og mest erfarne basehopperne her i landet, havnet forresten i fjellveggen under opptak for en reklamefilm her forleden...., heldigvis så slapp han fra opplevelsen noe mørbanket og noen erfaringer "rikere"! )

Lenke til kommentar

ååå der er det jo så fint,var der gikk tur for noen år siden,opp og ned dags tur faktisk...ganske tungt oxo da det var store steiner hele veien...men har hatt lyst tilbake siden da...og nå går det ann gå vanlig ikke klatre opp..ja da tror jeg må innom der i sommer...håpe det ikke er bygget for spektakulert der på toppen...var så nydelig ligge der på toppen se skyene sveve forbi,m en kaffe og sjokko kake i nisten,var det nirvana for meg da...tusen takk for minner og go norge ferie følsen,herlig natur der og fint gjengitt i bilde,smil

Lenke til kommentar

ååå der er det jo så fint,var der gikk tur for noen år siden,opp og ned dags tur faktisk...ganske tungt oxo da det var store steiner hele veien...men har hatt lyst tilbake siden da...og nå går det ann gå vanlig ikke klatre opp..ja da tror jeg må innom der i sommer...håpe det ikke er bygget for spektakulert der på toppen...var så nydelig ligge der på toppen se skyene sveve forbi,m en kaffe og sjokko kake i nisten,var det nirvana for meg da...tusen takk for minner og go norge ferie følsen,herlig natur der og fint gjengitt i bilde,smil

Takker så mye jeanetteroger! :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...