_Spook_ Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Har bestilt meg en Dell Inspirion 8600, fikk først leveringdato satt til 4/9, i går flyttet de den til 15/9 og i dag flyttet de den til 26/9. Ser ut som Dell har problemer med å levere, som vanlig. Håper nå bare de klarer å få med seg tilbudet de hadde om gratis minneoppgradering og harddiskoppgradering når de en gang klarer å få den ut døra å sende den til meg. Litt irriterende at de skal være så trege, heldigvis har jeg min 8200 enda. Men må sende den inn til service snart pga defekt firewire port. Jaja, kan ikke få alt slik man vil Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 jeg hadde ialefall ikke noe slike problemer med min dell500m, tok vel en dag lengre en de hadde skrevet på tracking systemet deres. Er vel også muligens noe med at 8600 er en såpass ny maskin eller.no Lenke til kommentar
olepe Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Min 8600 ble sendt fra fabrikken i går! Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Grunnen til at det tar så langt tid er p.g.a. mangel av en viss type skjermer. Hva slags skjerm bestilte du? Jeg la inn ordren for et par dager siden og forventer å få min på tirsdag. Hvis du bestilte mens RAM-tilbudet var får du fremdeles det du har bestilt selv om leveringen drøyer ut i et annet tilbud. Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Har bestilt min 8600 med den widescreen skjermen med høyest oppløsning. Vet jeg fortsatt får med ram tilbudet, men lurer egentlig mer på om jeg får med harddisk tilbudet. Har opplevd før at Dell "glemmer" ting. Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 31. august 2003 Del Skrevet 31. august 2003 er bare å ta en telefon det, så ordner dem opp i det. Jeg fikk feil på min bestilling når jeg bestilte min dell 500m, tok en telefon dagen etterpå og fikk ordna opp i dette Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Har snakket med Dell på telefon. Problemet lå i at jeg hadde bestilt den skjermen med høyest oppløsning. Ser de har fjernet muligheten til å bestille den med de mindre i8600 modellen også nå. Fått forandret leveringsdato til den 15/9. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå