Jan Erik Engan Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Må gjerne bruke en mindre belender..leste netopp att ett sted mellom f8-f11 gir en bedre skarpet i større del av bildet;) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Må gjerne bruke en mindre belender..leste netopp att ett sted mellom f8-f11 gir en bedre skarpet i større del av bildet;) Takk for tips! Må innrømme at jeg lot meg "blende" av fargene, likte dybden i fargenyansene.Jeg så at blomsterhodet var uskarpt, allikevel "så" jeg ikke at det burde vært det, for fokuset mitt var et helt annet sted. Nyttig tips, og nyttig erfaring Takk, og god natt ;-) Endret 2. juni 2012 av Jentungen 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 så utrolig fint bilde,var akkurat ute på tur m hundene og plukket m meg en blomsterbukett,og der iblandt denne og lurte på hva den het,,,veldig fin blomst og bilde likte jeg akkurat som det er på nr 1 smil Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 i komp ble nr 1 det beste her kom blomsten best frem Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 i komp ble nr 1 det beste her kom blomsten best frem Tusen takk så utrolig fint bilde,var akkurat ute på tur m hundene og plukket m meg en blomsterbukett,og der iblandt denne og lurte på hva den het,,,veldig fin blomst og bilde likte jeg akkurat som det er på nr 1 smil Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg