DenGuleAnd Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Da skal jeg snart ha meg bil, men sliter litt me a finne noe. Jeg har satt av ca 100.000 til kjopet, ser for meg ett sted mellom 60.000 og 100.000. Noen kriterier: - billig i drift, mtp drivstofforbruk og reperasjoner - palitlig, dvs det er ikke alltid feil med den (generellt) - ser grei ut - gar greit - snakker ikke 200 HP, men greit at det drar litt - ikke noen form for mamma bil Greit om noen skriver litt om erfaringer og hva som vanligvis gar galt med bilene som blir annbefalt. Har sett slike poster for, og har lest dem pa flere forum, men de fleste er billigere biler samt at det ofte er noen ar siden. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Hvis du har liten inntekt, så ville jeg vurdert f.eks en golf. Da får du rimelig forsikring og drivstoff. Eller blir det en for liten bil? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Kjøp sp ny bil som mulig. Dropp kraftig motor. Dunbart og råkjøring på motorvei er bare irriterende for andre bilister. Se for eksempel etter en KIA. De et bra rustbeskyttet og man får mye bil for pengene. En tilårskommet tysker er for de som liker å skru (som meg). Lenke til kommentar
DenGuleAnd Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 Det er ikke snakk om "rakjoring". Det er derfor jeg skal ha sapass ny bil, slek at jeg ikke har rad til a kjore som en idiot. Jeg trives enkelt og greit med en sterkere bil. Merker stor forskjell pa 100 og 150 hester f.eks. Men motor er ikke det viktigste nei, sa kan droppe det til fordel for andre punkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå