Force Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Den ser spennende ut for meg.. Hvordan er deres opplevelse ? Jeg vurderer å kjøpe alle serie. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Kan bare snakke for meg selv, men etter å ha spilt de to første holdt det i massevis for meg. Kort sagt var det noe av det kjedeligste jeg har spilt på veldig lenge. Fiendene ser ikke bare identiske ut, men de kalles til og med kloner. Prøv å sitt i fire timer i strekk og skyt den samme fienden om og om igjen i samme område hele tiden, så har du FEAR. Det eneste 'høydepunktet' var den lille spøkelsesjenta som ikke gjorde en dritt for å skade meg (selv når jeg prøvde), og en del ekstremt forutsigbare 'skremselsmomenter'. Ta en lang, tom korridor med en enslig dør på slutten av korridoren. Er det mulig noe kan skje der? *går gjennom hele korridoren, tar tak i døren og et skjelett eller noe sånt hopper opp på skjermen i noen sekunder* Geez... At det er popuært nok til å få hele tre av dem pluss expansions er for meg en gåte. Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 F.e.a.r serien med crysis har den beste ai du finner i et skytespill herlig serie som helt klart bør spilles Selv online er fear meget solid Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 FEAR 1 for min del er den beste i serien, resten har vært dårlige desverre. Tror mange andre synes akkurat det samme som jeg gjør Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Samma skyte spillet ser ikke helt hva som gjør resten dåligere Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg syntes FEAR 3 var greit nok i coop. FEAR 2 var ok, men det var nok fordi det var det første skytespillet jeg runna helt på konsoll. FEAR 1 var dørgende repetitivt med tilbakestående fiender (som befinner seg på feil side av cover 50% av gangene). De skal ha for at de er mer aggresive en AI i spill flest. Ingen av de er spesielt skumle. FEAR 1 hadde et par AV- skrekk (høy lyd og bilde), FEAR 2 hadde et par sekvenser der man kanskje kunne føle seg forfulgt av en usett fiende, mens FEAR 3 er tut og kjør Call of Battlefield. Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Syns FEAR1 var herlig, skvatt godt flere ganger og story/setting appelerte overaskende bra på meg. FEAR2 var litt mindre "skummelt" enn nummer 1, men jeg koste meg godt fordi da jeg hadde blitt utrolig ivrig på å få med meg historien videre. I FEAR3 var det ikke noe "skummelt" lengre, men til gjengjeld har det nå blitt ett knakende godt fps (teknisk sett), og jeg var fortsatt ivrig på historien så jeg følte det var vel verd en gjennomspilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå