Gå til innhold

Black & White The Sims på ny PC...

Anbefalte innlegg

Jeg har ett Black & White spill som eg ikke får til og funke. Maskinen min er en Intel Pentium 2.66GHz, Gigabyte 8INXP hovedkort og Radeon 9500 skjermkort, og 2x 512 MB RAM minne... Dette skulle da vere mer enn nok til og kjøre dette spillet...?

Jeg får instalert det... men når jeg prøver og spille det så hopper det rett av etter oppstartsbildet... :-? Jeg har tidligere erfart dette på en PC som hadde for lite minne... men nuh har jeg 1GB med velfungerende minne så da utelukker jeg det broblemet... Kan det vere at spillet eventuelt ikke funker med hardware eller noe sånt? I så falll hvordanhvor finner man ut sånt? Eller kan det vere andre årsaker?

Jeg tar gladelig i mot tips og lig om hva som kan vere galt... for nå begynner jeg og bli litt lei av at ene favoritt spillet mitt ikke funker... :cry:

Jeg har og opplevd noe lignende når jeg instalerer TheSims, men da kan jeg instalere orginalen og Livin It Up og da funker spillet som en drøm...!

Jeg har bare The Sims, The Sims LivinItUp og The Sims Unleashed... Og med en gang jeg instalerer Unleashed så fungerer ikke spillet lenger... og det skjer det omtrent samme som i B&W. Spillet hopper rett av etter Intro'en...!?! Meget irriterende...

Kan noen hjelpe meg...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...