Handl3vogn Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Ja trur faktisk det er samme laderen. men den var billigere der. Lenke til kommentar
Internation Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 Men både min og bror min sin ladder er svart på den som skal inni dataen, men på bildet er den gul, er det uansett samme lader? Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 På den siden du nevnte så står faktisk pcen din også under pcer den laderen passer. Så det er nok helt sikkert riktig lader. Lenke til kommentar
Internation Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) På AltiTec.no? den til 298,- Kr ? Der står det bare: Asus X53U og ikkje ; Asus X53E... Endret 2. juni 2012 av Internation Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Åja så feil mellom x53U og E. Men denne laderen vil alikevel passe. AltiTec.no skriver: Vi gjør oppmerksom på at listen ikke alltid er komplett. Dersom du finner modeller som er i nærheten av din modell, og all annen info stemmer, er det svært sannsylig at produktet passer. Er du fortsatt usikker? Ta kontakt med oss og vi hjelper deg. Lenke til kommentar
Internation Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Ja, denne laddaren fra Altitec har kommet i posten å den funket til min Asus X53E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå