breiband Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Heisann! Her et ganske plagsomt problem her nå. Har bygget PC, og har satt sammen alle komponenter. Det er liv i maskina, men den restarter etter gode 5 sekunder. Jeg får ikke noe bilde på skjermen uansett om jeg kobler det til skjermkort eller det integrerte på hovedkort. Jeg har testet med to hovedkort, og jeg har byttet RAM-brikker. Sjekket at alt sitter godt, bygd utenfor kabinett for å se om kortslutning var problemet, og alt som jeg vet om. Det jeg egentlig tror da, er at CPU har gått til helvete siden hovedkort og RAM regner jeg som eliminert som kilde til feilen. Har dere noen tanker om hva som skjer? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Har du husket 4/8pins strøm til cpu ? kontakten pleier å være oppe til venstre på hovedkortet, altså til venstre av CPU. Lenke til kommentar
breiband Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 Ja, den er på plass. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 List opp delene i pcen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå