bad_a Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Har klokka mitt TNT2 Vanta kort idag, og får ikke brukt maskinen etterpå. Er det noen måte man kan "nullstille" det man har overklokka? Trenger hjelp fort! Bad_A http://www.dass.tk Lenke til kommentar
bad_a Skrevet 10. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2002 Etter mye piss så fikk jeg fjerna progget som jeg brukte til å klokke det med. Så nå funker maskina igjen. Tnx for nuttin, assholes ;P Lenke til kommentar
Radeon8500 Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Det var da kosleig at du ga oss 13 minutter, så jeg tviler på siden du var for opptatt med å finne en løsning at du hadde hatt tid til å lese forslag da. ;p Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Lang tid du ga oss. Hvorfor kan ikke noen prøve noe selv uten og klikke helt og ty til hjelp uten og prøve selv. Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Så fint att det ordnet seg da . Men men det er vel på tide og oppgradere skjermkortet :smile: Ett tnt 2 kort er jo ikke akkurat det hotteste på markedet da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå