Didly Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hei Jeg gikk 1 vgs og 2 vgs på en privat skole, nå går jeg 3 vgs på en offentlig skole. Karakterkortet fra privatskolen ligger ikke i det offentlige systemet, så jeg har fått beskjed om at jeg må levere inn karakterkortet fra 1 og 2 vgs til den offentlige skolen så de kan lage vitnemålet mitt. Hvis jeg nå scanner inn karakterkortet endrer på karakteren i et fag fra 1 vgs, vil det være stor sjanse for at dette blir oppdaget? (karakterkortet fra privatskoler ligger jo ikke offentlige systemet) Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Aner ikke, men du risikerer fengselsstraff ved å gjøre det. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Dokumentforfalskning kalles slikt. Blir du tatt kan du regne med straff. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Tror vi sier at du har fått nok svar, jeg. Tråd stenges Endret 1. juni 2012 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg