Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Ønsker å få oppdatert skjermkort driveren på min 1 år gamle HP bærbar. Problemstillingen er den at jeg kjører Windows 8 og har problemer med å finne skjermkort driveren som tilhører denne bærbar maskinen.

Skjermkortet jeg har er denne:

- Intel® HD Graphics (Microsoft Corporation - WDDM 1.1)

Hvis jeg også har postet i feil forum seksjon, si ifra så skal jeg spørre en moderator om å få flyttet posten. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Driver til integrert Intel GPU bør (skal) Windows 8 finne selv automatisk. Det selv om det er Windows 8 Release Preview, da dette er en svært vanlig grafikkløsning.

Hva er ellers det reelle problemet - får du ikke skjermbilde eller er det feil oppløsning og du får ikke satt rett oppløsning.

Lenke til kommentar

Du kan jo prøve windows 7 drivere til windows 8.

http://downloadcenter.intel.com/SearchResult.aspx?lang=eng&ProductFamily=Graphics&ProductLine=Laptop+graphics+drivers&ProductProduct=Intel%C2%AE+Core%E2%84%A2+Processors+with+Intel%C2%AE+HD+Graphics kjøre den i kompaktibilitetsmodus for windows 7, i et tilfelle fikk jeg til dette ved bluetooth adapter på et asus hovedkort. Men kan ikke garantere det virker for deg. Men verdt et forsøk.

Nå er nok windows 8 veldig nytt så det er ikke sikkert verken intel eller nvidia har laget gode drivere ennå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...