Turtlebeast Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hei. Ønsker å få oppdatert skjermkort driveren på min 1 år gamle HP bærbar. Problemstillingen er den at jeg kjører Windows 8 og har problemer med å finne skjermkort driveren som tilhører denne bærbar maskinen. Skjermkortet jeg har er denne: - Intel® HD Graphics (Microsoft Corporation - WDDM 1.1) Hvis jeg også har postet i feil forum seksjon, si ifra så skal jeg spørre en moderator om å få flyttet posten. Lenke til kommentar
Turtlebeast Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 Trenger fremdeles ett svar : / Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Driver til integrert Intel GPU bør (skal) Windows 8 finne selv automatisk. Det selv om det er Windows 8 Release Preview, da dette er en svært vanlig grafikkløsning. Hva er ellers det reelle problemet - får du ikke skjermbilde eller er det feil oppløsning og du får ikke satt rett oppløsning. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Du kan jo prøve windows 7 drivere til windows 8. http://downloadcenter.intel.com/SearchResult.aspx?lang=eng&ProductFamily=Graphics&ProductLine=Laptop+graphics+drivers&ProductProduct=Intel%C2%AE+Core%E2%84%A2+Processors+with+Intel%C2%AE+HD+Graphics kjøre den i kompaktibilitetsmodus for windows 7, i et tilfelle fikk jeg til dette ved bluetooth adapter på et asus hovedkort. Men kan ikke garantere det virker for deg. Men verdt et forsøk. Nå er nok windows 8 veldig nytt så det er ikke sikkert verken intel eller nvidia har laget gode drivere ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå