Mats Aa Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Hei. Noen som vet om det er noen butikker som selger elektrisk roterende pølsegriller som bensinstasjonene bruker? eller kanskje noen litt mindre typer? Takk for alle svar Endret 1. juni 2012 av Mats Aa Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 De selger det på Culina, men du skal steke ganske mange pølser før det forsvarer prisen.. 1 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Ellers tror jeg jeg har sett "manuelle pølserullere" som man legger på grillen eller på en stekepanne (så vidt jeg har skjønt) på Traktøren eller Rafens eller noe sånt.. Men hvor mye jobb er det egentlig å snu noen pølser? Og en sånn pølseruller vil jo bare passe til de rette, kjipe grillpølsene, det finnes så mange bedre pølser der ute, men de er bøyde og vil ikke passe til pølserulleren. Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 De selger det på Culina, men du skal steke ganske mange pølser før det forsvarer prisen.. Jeg finner det ikke inne på Culina, har du en direktelink? Ser at det ikke står pris på noen av produktene, så vet du hva prisen ligger på? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg må innrømme at jeg ikke klarte å finne det i katalogen deres, men nettsiden deres er jo tragisk. Jeg har sett en i butikken i Oslo. Aner ikke prisen, dessverre. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Wilfa multigrill kan kanskje være et alternativ? Den har bl.a. "motorisert pølserull til 8 pølser". Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Den så ut som et aldeles strålende alternativ. Og den er helt sikkert voldsomt mye billigere enn den de selger på Culina, gå for den hvis du absolutt skal ha det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå