Gjest Slettet-cvVoQz Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Har lest mye på internett om div. ultrabooker som finnes på markedet. Det som viser seg igjen i alle tester, er at alle maskinene får enten terningkast 5 eller 6. At ultrabookene får god kritikk er fint det, men gjør det vanskelig får en som ikke er datakyndig å kjøpe pc. Mitt store spørsmål er; hvilken ultrabook ville dere valgt? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Av de som er ute nå er det vel Asus UX31A ogUX32A som vil være mine førstevalg. Hvis dette fortsatt gjelder Skole-PC regner jeg med du skal vente litt med kjøpet? Grunnen til at jeg mener du burde vente til skolestart er at neste uke er det noe som kalles Computex, iløpet av vil de neste Ultrabookene vises frem og mange at dem vil sannsynligvis være optimalisert for Windows 8 som kommer til høsten. Sikkert produkter lignende Lenovo Yoga (google it). Litt ut på sommeren vil du også ha mulighet til å oppgradere til Windows 8 for 100kr, maskinene kommer med windows 7, men du kan oppgradere når Windows 8 kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå