Gå til innhold

Noen hørt om Gigacube/GeCube/GeXcube?

fUsiOn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får jo noe litt mere kjent for ubetydelig større sum...

Bestillte HIS Excalibur Radeon 9600 PRO, AGP 8x, 128 MB DDR SDRAM for 1.539,44 fra itbutikken.

Sier ikke at det du har funnet er dårlig da, men bedre å kjøpe noe litt mere kjent for kjente ting er somoftest bra.

Er det 256 eller 128MB RAM? Hvis det er 256 og så billig så styr hardt unna, det er billig tregRAM på kortet da :evil:

Lenke til kommentar
Får jo noe litt mere kjent for ubetydelig større sum...

Bestillte HIS Excalibur Radeon 9600 PRO, AGP 8x, 128 MB DDR SDRAM for 1.539,44 fra itbutikken.

Sier ikke at det du har funnet er dårlig da, men bedre å kjøpe noe litt mere kjent for kjente ting er somoftest bra.

Er det 256 eller 128MB RAM? Hvis det er 256 og så billig så styr hardt unna, det er billig tregRAM på kortet da :evil:

Det er 128MB ram. Minnet er på 3,3ns så hvis man klokker det litt så skal det være godt for 600-650Mhz.

Etter hva jeg har forstått så er Gigacube en leverandør til OEM markedet. Kortet har også en litt mindre bundel enn f.eks Sapphire, men siden bundel ikke er min stor bekymring så er dette kanskje et ypperlig kort for meg.

Jeg fikk i dag vite at komplett krediterte min retur(ga meg pengene tilbake), og må da være på utkikk etter et billig kort som yter bra.

Kortet jeg sendte tilbake var en demovare, så de hadde ikke flere av korta på lager.

Core/minnet er 400/600(DDR)

Har dårlig råd siden jeg nettopp har spyttet i en del penger i bil og vannkjøling.

Mener å ha lest at dette var et underselskap av Gigabyte -- ikke så kjent i Norge, men er f.eks. verdens tredje største hovedkortprodusent.

Hvilken forhandler har Gigacube?

Tror Gigacube er ganske store i Japan og slikt. Det er ganske få forhandlere i Europa, men kjøper man OEM kort så kan det hende man ender opp med Gigacube.

Søker man på modellnummeret til Radeon 9600 Pro kortet til Gigacube, GC-R9600-C3, så ender man opp med nokså mange søk.

Kortene er nøytrale og det står Ati på vifta. Eneste som man ser forskjell på er at modellnummeret er printa på kortet.

Multicom selger Gigacube(GeCube) kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...