Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noe vanlig bålbilde det her? Hvordan får du bare oransje farger i flammen? Nettopp tent opp? Er det et dyr som går i bakgrunn der?

Å se ringen/kanten på av pannen bak flammen er spesielt - Flammer er jo ikke gjenomsiktige, tror jeg. Er oppriktig nysgjerrig på om det er lukkertida som gjør det ?

Flammer er bare magi :) Bare å nyte farger i fri flyt :) Lekkert :)

Lenke til kommentar

Ikke noe vanlig bålbilde det her? Hvordan får du bare oransje farger i flammen? Nettopp tent opp? Er det et dyr som går i bakgrunn der?

Å se ringen/kanten på av pannen bak flammen er spesielt - Flammer er jo ikke gjenomsiktige, tror jeg. Er oppriktig nysgjerrig på om det er lukkertida som gjør det ?

Flammer er bare magi :) Bare å nyte farger i fri flyt :) Lekkert :)

Ja si det med fargen i flammene...funket jo med disse innstillingene.Ja er en hund i bakgrunnen ser jeg,for den så ikke jeg selv engang før du nevnte det.Nei flammer er vel ikke gjennomsiktige,men du er også her inne på det...lukkerern her jeg valgte ville gi en bevegelse i bildet..så her kan du si flammene lager ett fint slør i det den flytter på seg i vinden,noe da lukkertiden gjennskaper som gjennomskitige flammer;)

Lenke til kommentar

Å se ringen/kanten på av pannen bak flammen er spesielt - Flammer er jo ikke gjenomsiktige....

..så her kan du si flammene lager ett fint slør i det den flytter på seg i vinden,noe da lukkertiden gjennskaper som gjennomskitige flammer;)

Sånn trylling med flammer kan åpne for mye morsomt ....
Lenke til kommentar

Å se ringen/kanten på av pannen bak flammen er spesielt - Flammer er jo ikke gjenomsiktige....

..så her kan du si flammene lager ett fint slør i det den flytter på seg i vinden,noe da lukkertiden gjennskaper som gjennomskitige flammer;)

Sånn trylling med flammer kan åpne for mye morsomt ....

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...