^fmj Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Fikset en pc som ikke ville starte opp, repair i vista sa at en diskfeil ble reparert. Jeg syns pcen brukte veldig lang tid på å boote og var litt laggy inne i windows, men alt fungerte. Den har også nylig vært ute for et større kræsj, da skannet jeg med flere programmer blant annet spinrite og ting fremstod som ok. Men jeg kjørte ikke spinrites mest omfattende skann, det har jeg gjort et forsøk på nå. Den har stått på i over et døgn og det står foreløpig 945 hours remaining og jeg har fått opp "Sector's defective region located". Det som tar frykelig lang tid er recovering av filer, det er jeg egentlig ikke interessert i, men ser ikke ut som at jeg kommer utenom det. Tenkte på å heller prøve killdisk, markerer ikke den ut de sektorene som er skadet? Slik at man får sett hvor omfattende dette er? Endret 2. juni 2012 av ^fmj Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Problemet er at om disken har utviklet skadede sektorer så er dette i veldig mange tilfeller en indikasjon på at disken er på tur til å ta kvelden. Har jobbet endel med slike feil og som regel så øker frekvensen på skadete sektorer hurtig når det først har startet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå