tdipower Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Kanskje feil sted å poste men prøver.... Jeg har rippa en av mine egne cd'er til vob filer på disk. Nå har jeg kjøpt meg dvd brenner, men hva skal jeg bruke av programvare for å få vob filer til å bli brukbare på en dvd? må jeg komprimere til mpeg? vobfilene er under 4GB..... flask mpeg tar jo bare 1 fil om gangen til mpeg oxo.. så hvilket program for komp til mpeg? Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 om cd'n du rippa er under 4.7gig, så kan du jo heller kopiere hele cd'n med dvddecrypter og brenne den etterpå!?. sjekk www.doom9.org, så finner du alt du trenger Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 vitsen i å først gjøre om til vob og så om til DVD? Er det ikke lettere å bare kopiere den med en gang? Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 30. august 2003 Forfatter Del Skrevet 30. august 2003 jo det er godt mulig det finnes en mye smartere måte.. derfor jeg spørr!! :smile: så jeg får ta en titt på doom9.org. tnx! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå