Vetle blames Erlend Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 God dag til enhver av dere som ikke har gitt opp tross all nedetiden, Jeg har nylig kommet meg til Inferno med Barbarian, og jeg har hørt litt mixede tips om spell- og itembuild. Hva mener du fungerer best? Diskuter! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Her er min build for Inferno butcher runs http://eu.battle.net...YPki!Vab!ccbZaa Ellers kjører jeg 2h våpen. Mitt setup fungerer veldig fint til butcher runs, men i act2 så må du nok bytte ut en god del. Jeg har nemmelig ikke sjans i det heletatt. Dreper butcher vanligvis på under 15 sekunder. 15-20 sek så er jeg fornøyd. Endret 1. juni 2012 av Merko. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Så du kjører uten en eneste ragedumper? Prøvde det sjæl, kan ikke si at jeg likte det. Jeg spiller stort sett i gruppe, og vi har cleara act1. Etter Skeleton King så blei ting plutselig veldig vanskelig, og vi daua som fluer, jeg så meg nødt til å gimpe damagen ganske hardt for å overleve. Tror jeg gikk fra 20k dps til 9-10k, men satan jeg er udødelig. Har ikke prøvd act2 enda, noen tips før man begynner der? har hørdt litt rundt at man børe stacke resist all? Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 God dag til enhver av dere som ikke har gitt opp tross all nedetiden, Jeg har nylig kommet meg til Inferno med Barbarian, og jeg har hørt litt mixede tips om spell- og itembuild. Hva mener du fungerer mest? Diskuter! Sjekk ut denne guiden her: http://www.diablofans.com/topic/45224-guide-how-to-become-a-sucessful-and-exceptional-barbarian-in-inferno-difficulty/ Beste jeg har funnet så langt. Lenke til kommentar
Kohan Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Merko: Når du prøver på act ii, gjør du det da med det buildet og såååå lite all resist? Jeg vendorer nesten alt som er av items uten all resist, da jeg trodde det var noe alle gikk for. Selv har jeg frenzy med stun, leap med stun, ignore pain med liv for skade, revenge med høyere sjanse for procc, war cry med resist buff og wrath of the berserker med damage increase på 100%. Statsene mine forandrer seg stadig vekk, da jeg stadig kjøper dyre, alternative items på ah. For øyeblikket har jeg 15k dps, 32k hp og 502 resist all ubuffa (litt høyere i lightning og fire). Har gjort progress i act ii relativt greit frem til ancient waterways, da hadde jeg vel omkring 11k dps, 700 all res ubuffa og 30k hp. Mine abilities fungerer veldig fint i de fleste situasjoner, både for bosser og elites, så det kan greit anbefales. Av stats vil jeg anbefale å gå for 600+ ubuffa all resist og 30-40k før du satser på å komme noe sted i act ii. Du kan nok klare det med mindre, men da vil det sannsynligvis gå treigt. DPS er stort sett ikke særlig viktig, selv om det selvfølgelig alltid hjelper. Må nok ha over 7k for å greie Butcher, det var i hvert fall ganske hardt da jeg først tok ham med så lav dps og lite resist. Og så er det absolutt å anbefale å gå sword'n'board, med høy attack speed og life on hit på våpen. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg følger guiden til han fyren her. http://youtu.be/O3jCTyYiw3Y Build: http://eu.battle.net...SYVk!bVe!aZcZcc Jobber med å få opp resistance/damage Var et helvete å få ned Butcher med utstyret jeg hadde og visste ikke om den soft enrage greien. Forandrer litt på den om jeg spiller med andre, men akkurat nå farmer jeg for å få bedre gear til Act 2 Inferno. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Sjekk ut denne guiden her: http://www.diablofan...rno-difficulty/ Beste jeg har funnet så langt. Takk for linken Likte spesielt gjennomgangen av gode legendaries, har undervurdert %block og ren mitigation på items skjønner jeg. Har 650 res all og 55k HP men blir fortsatt eid i Act 2 Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hva med gruppespill? Nesten alle builds der ute legger seg ut på solo inferno, noe som jeg synes er enklere. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Fokusere på solo pga jeg ikke har bra nok gear for inferno gruppe. Lenke til kommentar
Kohan Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Sjekk ut denne guiden her: http://www.diablofan...rno-difficulty/ Beste jeg har funnet så langt. Takk for linken Likte spesielt gjennomgangen av gode legendaries, har undervurdert %block og ren mitigation på items skjønner jeg. Har 650 res all og 55k HP men blir fortsatt eid i Act 2 650 res pre eller post war cry? Hvordan er dpsen? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Det er nok dessverre med buffen ja. DPS er 12350 EDIT: og 9100 armor Endret 3. juni 2012 av Mixy Lenke til kommentar
Kohan Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Ok. Jeg fullførte act ii ganske greit med ca samme dps som deg, 30k hp og 7k armor, men med ca 900 resist med buffen. De fleste guider anbefaler jo mye hp, men damage migitation fra resist funka veldig greit for meg. Det var selvfølgelig noen championpacks som ble litt i overkant, men Belial, som jeg trodde skulle bli knallhard, viste seg å være en tur i parken. Dine stats høres uansett veldig brukbare ut. Hva er det du sliter med? Det er jo en liten overgang å gå fra easy farm i act 1 til å lære at man av og til må løpe vekk fra fights igjen og å være forsiktig med hvor mange mobs man puller, men er du det og har brukbart setup hva gjelder abilities så bør det kunne gå veldig greit. Endret 3. juni 2012 av Kohan Lenke til kommentar
Kohan Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 I gruppespill må vel barbarer fokusere enda mer på overlevelse, og la andre ta seg av damage. Her kan det også være på sin plass å i større grad fokusere på abilities som er positive for gruppen, som shouts og stuns, heller enn de som gjør at du gjør mer skade. Ut fra det (lille) jeg har sett fra videoer ser det ikke ut til at barbarer har noen av 2-minutt-abiltiene i grupper, men at de kjører med både war cry og threatening shout. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Min erfaring fra gruppespill er at ting blir endel enklere når barbar kjører så defansiv han klarer. Da kunne de som gjorde skade stå mer i ro, og ting døde ganske mye kjappere. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Må bare spørre hvorfor du har lagt til ordet 'vetle' i taggen på tråden ;P Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Ok. Jeg fullførte act ii ganske greit med ca samme dps som deg, 30k hp og 7k armor, men med ca 900 resist med buffen. De fleste guider anbefaler jo mye hp, men damage migitation fra resist funka veldig greit for meg. Det var selvfølgelig noen championpacks som ble litt i overkant, men Belial, som jeg trodde skulle bli knallhard, viste seg å være en tur i parken. Dine stats høres uansett veldig brukbare ut. Hva er det du sliter med? Det er jo en liten overgang å gå fra easy farm i act 1 til å lære at man av og til må løpe vekk fra fights igjen og å være forsiktig med hvor mange mobs man puller, men er du det og har brukbart setup hva gjelder abilities så bør det kunne gå veldig greit. Jeg sliter med champs som har mye dmg.. Kombinasjoner av electrified/Fire chain/molten sammen med reflect dmg og en cc gjør ting ganske grusomt.. Jeg hater å skippe noe som helst, og ragequitter gjerne før jeg skipper en champ. Derfor dette tar lang tid Driver å finner blodet til Zoltan nå, så skal bli interessent å se hvordan jeg skal få ned han. Regner med at en måte er Wrath+earthquake for å få ned adds ganske kvikt i alle fall Lenke til kommentar
Kohan Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Zoltan var one-shot. Klarer du champs så skal du neppe slite med bosser. Har du skjold, og kjører du med life on hit på våpen? Har du virkelig wrath+earthquake build? Det er nok ganske squishy. Selv har jeg vel bare defensive abilities foruten wrath, men føler ikke at ting går tregt eller er kjedelig for det. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Nei jeg bruker ikke earthquake til vanlig Har som deg bare defensive utenom wrath. Kjører skjold ja, men har ikke funnet noe bra life on hit våpen ennå, ikke har jeg tatt meg råd til det heller Lenke til kommentar
Kohan Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Den regenen du får fra loh-våpen er så godt som uvurderlig. Med et par slag i sekundet og 500 life on hit regenererer du jo 60000 hp i minuttet om du kan stå stille og slå. Vil tro det er mangelen på det som hindrer progress i Act II. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Tok meg ca 93 timer, før jeg flyttet musen min over int, og såg at den økte resistence.......... /facepalm.. Trodde int var fullstendig wast for barb :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå