fUsiOn Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg tenke jeg skulle ha meg et Ati 9600Pro. Det koster kr 1349, så jeg lurte på om ikke det var et godt kjøp. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 aldri hørt om, men det minte meg om gamecube da(hvis det hjelper...) Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 aldri hørt om, men det minte meg om gamecube da(hvis det hjelper...) Kanskje det er et selskap som Gigabyte og Nintendo har laget sammen? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 aldri hørt om, men det minte meg om gamecube da(hvis det hjelper...) Kanskje det er et selskap som Gigabyte og Nintendo har laget sammen? ja der har du det prøvd å søke på google btw? :wink: Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 aldri hørt om, men det minte meg om gamecube da(hvis det hjelper...) Kanskje det er et selskap som Gigabyte og Nintendo har laget sammen? ja der har du det prøvd å søke på google btw? :wink: Har søkt masse på google og har vært på hjemmesiden dems, men har ikke lest så mye om de. Har bare lest tester av korta dems og slikt. Bare lurte på om noen her har kjennskap til de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå