Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Irriterende rart nettverksproblem

Gjest medlem-82119

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-82119

De siste ukene har det dukket opp et litt pussig tilkoblingsproblem som jeg ikke har vært borti før.

Saken er som følger:

Når maskinen starter opp, så står nettverkspluggen bare og lyser konstant, og etter ca. 50-60 sekunder så kobles det til nettet uten problem og da fungerer det fint. Kan også klikke på nettverksikonet og velge "koble til" og da kobler den også til uten problem. Ingen problemer med tilkoblngen, utover at det ikke skjer med en gang som det gjorde før.

Det eneste jeg kan se som er forandret er windowsoppdateringer, som jeg antar har forårsaket dette.

Nettverkspluggen er en linksys wusb600n koblet til en usb port. Siste driver, relativt nyformatert pc, og usbporter fungerer som de skal. Det eneste irriterende er som sagt at det ser ut til å være lagt inn en rar delay på tilkoblingen hvor man ikke automatisk kobler til før det har gått nesten minuttet etetr at pc har startet opp.

Er en selvbygget pc, win 7 home premium 64 bit, kun lovlig software, ingen mystiske programmer, ingen ukjente prosesser, oppdaterte drivere og software.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...