NgulF Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 hallo.har hørt at man kan lett klokke opp sapphire radeon 9700 til pro kortet.Er det noen som har peiling om hvordan core clock og memory clock skal være innstilt,eller hvordan man i hele tatt klokker opp kortet Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Du tar å laster ned powerstrip, så tar du å kjører opp gpu og minne Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 først tar du og flasher kortet, søk her inne så finner du framgangsmåten. eg brukte en r9700 pro bios, da får du de riktige core og mem instillingene(core 325 mem 310) men du kan godt klokke kortet videre... Lenke til kommentar
NgulF Skrevet 7. september 2003 Forfatter Del Skrevet 7. september 2003 Får man kjøpt en bedre vifte til 9700np kortet og hvor finner jeg oppdatering av bios Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 jepp det kan du, kjøpte min heatpipe på netconnection. stor nøgd med den. får å få flashet bios og sånn stikk innom http://www.3dchipset.com/bios/ati/warp11/index.php her ligger det forskjellige bios filer samt flashe program. men eg tar ingen skyld for evt feil flashing av ditt kort, gjøres på eget ansvar!! gjør du det etter formelen skal alt gå bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå