Fredrikek Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hei! Er på utkikk etter en web-utvikler til diverse prosjekter som vi jobber med. Vi er på utkikk etter en person som har god kompetanse, samt har mulighet til å jobbe mye i enkelte perioder og mindre i andre perioder. Det er flere prosjekter vi ønsker å jobbe med. Ta gjerne kontakt på [email protected] om du er interessert. Betaling/lønn kan vi diskutere. Det er flere muligheter Mvh. Fredrik Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Et spørsmål jeg antar de fleste lurer på: Er det mulighet for timebetaling? Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Et spørsmål jeg har, er hvor raskt tråden stenges. 1 Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg skal ha ferie også! 1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 For rundt 500 kroner timen, pluss kost og losji. Sommerferie, overtidsbetaling håper jeg også er inkludert. Send meg en PM så får du mail-addressa til min kontaktperson (lakei). H*n trenger også lønn, samt kost og losji. Trenger også penger til pisk for å piske laieken min rundt skrive pulten mens han messer HTML, CSS, PHP og Javascript koder. The Holy Bible of Coding får du tilsendt GRATIS av oss. (Hvis du er villig til å betale). Jeg har erfaring med serverdrift, PHP OOP, Java, Clustering og annet. Lakeien min har erfaring med HTML 4 og 5, PHP, CSS og Javascript. Kabelgnomer veit vi også å få bukt med (koster ekstra). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå