severman Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Så bare nå plutselig så har jeg mistet tastaturet på telefon, jeg får ikke skrivd mld eller noe annet. tastaturet vil bare ikke komme opp, noe som har opplevd dette og vet hvordan jeg kan få det tilbake? ps: har skrud av og på tlf, ut og inn med batteri og simkort Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Regner med du har prøvd dette, men: Meny --> Innstillinger --> Språk og tastatur --> Sjekk at riktig tastatur er huket av. Du kan og prøve å laste ned alternativt tastatur fra Play. F.eks Scandinavian keyboard er gratis. Lenke til kommentar
severman Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 ..... hvordan skal jeg finne Scandinavian keyboard når jeg ikke kan søke etter det pga jeg ikke kan skrive ? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Trykk og hold i et tekstfelt (f.eks. en melding) og velg Inndata (e.l.) i menyen som kommer opp. Velg så tastaturet du vil bruke. Hvis det ikke kommer noen forlag i denne listen, må de aktiveres slik learntofly skriver. Lenke til kommentar
severman Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 skjer ingen ting når jeg holder i tekstfelte. lastet ett gratis tastatur kalt GO Keyboard men når jeg velger at det skal være på, kommer det fortsatt ingen ting. .. Lenke til kommentar
severman Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 so lest litt rundt og fant ut at når du går på Instillinger - apper - kun kjørende, så ser det ut som at "touch input" sier "starter på nytt" også virker den i 4-5 sec så blir den bort og starter på nytt. så fra jeg har sett må telefonen resetes som ny, noen som vet om en Guide om hvordan jeg gjør det ? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 (endret) Hvis du skal fabrikknullstille/tilbakestille din Android-mobil anbefaler jeg at du tar en sikkerhetskopi først. F.eks. med produsentens programvare som HTC Sync eller et tredjepartsprogram som Wondershare MobileGo. Hvis du har en Google-konto er allerede kontakter, kalender og epost synkronisert med tilhørende tjenester på nettet og vil automatisk bli lastet ned når du logger på igjen etter tilbakestillingen. SMS, ringehistorikk og apper vil forsvinne. Appene laster du enkelt ned fra Play igjen hvis du ikke velger å ta en full sikkerhetskopi først. Minnekortet skal normalt ikke bli berørt, slik at bilder og musikk ikke blir borte. Når du er klar, går du til Innstillinger &--#62;&--#62; Lagring &--#62;&--#62; Fabrikkinnstillinger Detter er på min HTC One X, det er mulig dette er forskjellig fra mobil til mobil. Lykke til! Endret 5. juni 2012 av Pey'J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå