Gå til innhold

[Løst] Neste TEMADAG!


Anbefalte innlegg

Har kontaktet et par medlemmer ang. å overta "stafettpinnen". Fått tilbakemelding fra en som ikke har anledning, og en har jeg ikke fått svar fra. :nei:

 

Forsøker med nok en henvendelse, så frå vi se om jeg får napp! :yes:

 

Dersom ikke, kommer jeg til å legge ut "åpen" invitasjon her over helga! :hmm:

 

Dette som en foreløpig info....... :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sendte PM til enda et medlem (fjerde forsøk) i går midt på dagen, men har fremdeles ikke fått tilbakemelding, så........ :hmm:

:ohmy: Hei og god morgen :ohmy:

 

Tja - hvorfor er det ingen som lenger har noen interesse for dette med Temadag tro???

Mulig grunn er at det ikke er noen gulerot for å delta - jeg synes dette er riktig så dårlig - HALLO !!! vi er nesten 600 medlemmer her nå også er det så vanskelig å få en til å ta over stafettpinnen - helt utrolig.

Dette er en liten tankevekker - Temadag slik den er i dag har kanskje ikke noen særlig interesse lenger?? Eller tar jeg feil - neppe.

Hva med å forandre hele «konkurransen» - slik jeg har vært inne på utallige ganger, men aldri blitt hørt. Den gangen så var det ikke måte på hvor lett alt skulle bli bare vi hadde kommet i gang med «nye Digit» - har vi ikke kommet skikkelig i gang ennå?

Her tror jeg vi må tenke helt nytt - her er det ingen eller veldig liten interesse for Temadag slik den er i dag.

Herved er diskusjonen startet.

 

RAK-foto :eek:

Lenke til kommentar
Sendte PM til enda et medlem (fjerde forsøk) i går midt på dagen, men har fremdeles ikke fått tilbakemelding, så........ :hmm:
:ohmy: Hei og god morgen :ohmy: Tja - hvorfor er det ingen som lenger har noen interesse for dette med Temadag tro??? Mulig grunn er at det ikke er noen gulerot for å delta - jeg synes dette er riktig så dårlig - HALLO !!! vi er nesten 600 medlemmer her nå også er det så vanskelig å få en til å ta over stafettpinnen - helt utrolig. Dette er en liten tankevekker - Temadag slik den er i dag har kanskje ikke noen særlig interesse lenger?? Eller tar jeg feil - neppe. Hva med å forandre hele «konkurransen» - slik jeg har vært inne på utallige ganger, men aldri blitt hørt. Den gangen så var det ikke måte på hvor lett alt skulle bli bare vi hadde kommet i gang med «nye Digit» - har vi ikke kommet skikkelig i gang ennå? Her tror jeg vi må tenke helt nytt - her er det ingen eller veldig liten interesse for Temadag slik den er i dag. Herved er diskusjonen startet. RAK-foto :eek:

Heisann RAK-foto!

Temadagen er vel ikke og har vel heller aldri vært lansert som en konkurranse, men bare en uskyldig/kjekk måte å få prøvd seg på en slags "tematisk utfordring"! :huh:

 

Jeg har også fundert på hvorfor Temadagen ikke lenger er så populær, men har ikke kommet til noen konklusjon, annet enn at denne aktiviteten kanskje speiler aktiviteten ellers her inne på selve Bildekritkken (les: laber aktivivitet).... :hm:

 

Konkurranse er et tema i en annen pågående tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1434545&pid=19341470&st=40&&do=findComment&comment=19341470 :yes:

 

Tilbake til Temadagen:

Jeg tror forstatt den har noe for seg, men at den sikkert kan "pusses" litt på for å gjøre den mer attraktiv! :dremel:

Mulig den i dag er for ofte, og at f.eks. hver 3. eller 4. søndag kunne hvert noe å tenke på!

Et annet moment er at en f.eks. kunne la den som står for Temadagen være "suveren" i å trekke fram et eller flere bilder som det/de som falt best i smak hos vedkommende. Dette må da bli en vurdering som denne kan få gjøre uten at noen i ettertid stiller spørsmål ved vurderingene.... :hmm:

 

Smaken er jo som kjent som baken: Delt! :green:

Lenke til kommentar
Sendte PM til enda et medlem (fjerde forsøk) i går midt på dagen, men har fremdeles ikke fått tilbakemelding, så........ :hmm:
:ohmy: Hei og god morgen :ohmy: Tja - hvorfor er det ingen som lenger har noen interesse for dette med Temadag tro??? Mulig grunn er at det ikke er noen gulerot for å delta - jeg synes dette er riktig så dårlig - HALLO !!! vi er nesten 600 medlemmer her nå også er det så vanskelig å få en til å ta over stafettpinnen - helt utrolig. Dette er en liten tankevekker - Temadag slik den er i dag har kanskje ikke noen særlig interesse lenger?? Eller tar jeg feil - neppe. Hva med å forandre hele «konkurransen» - slik jeg har vært inne på utallige ganger, men aldri blitt hørt. Den gangen så var det ikke måte på hvor lett alt skulle bli bare vi hadde kommet i gang med «nye Digit» - har vi ikke kommet skikkelig i gang ennå? Her tror jeg vi må tenke helt nytt - her er det ingen eller veldig liten interesse for Temadag slik den er i dag. Herved er diskusjonen startet. RAK-foto :eek:

Heisann RAK-foto!

Temadagen er vel ikke og har vel heller aldri vært lansert som en konkurranse, men bare en uskyldig/kjekk måte å få prøvd seg på en slags "tematisk utfordring"! :huh:

 

Jeg har også fundert på hvorfor Temadagen ikke lenger er så populær, men har ikke kommet til noen konklusjon, annet enn at denne aktiviteten kanskje speiler aktiviteten ellers her inne på selve Bildekritkken (les: laber aktivivitet).... :hm:

 

Konkurranse er et tema i en annen pågående tråd: http://www.diskusjon... :yes:

 

Tilbake til Temadagen:

Jeg tror forstatt den har noe for seg, men at den sikkert kan "pusses" litt på for å gjøre den mer attraktiv! :dremel:

Mulig den i dag er for ofte, og at f.eks. hver 3. eller 4. søndag kunne hvert noe å tenke på!

Et annet moment er at en f.eks. kunne la den som står for Temadagen være "suveren" i å trekke fram et eller flere bilder som det/de som falt best i smak hos vedkommende. Dette må da bli en vurdering som denne kan få gjøre uten at noen i ettertid stiller spørsmål ved vurderingene.... :hmm:

 

Smaken er jo som kjent som baken: Delt! :green:

 

Hei igjen :) :)

Ser du nevner at Temadagen gjerne skulle pusses opp litt - eks. hver 3. eller 4. søndag og at vi skulle «kåre» en vinner?

 

Jeg må smile :) - for med de uttalelsene dine så er vi nesten inne på mitt forslag som jeg har kommet med inntill flere ganger om MÅNEDENS BILDE! med premier osv., men som har blitt avfeid.

Her er ikke skille veldig stort, bare det at jeg tror nemlig den såkalte «konkurranseformen» ville fenge flere.

Temadagen - der er det bare å sende inn et bilde - og «det var det» - null, eller nesten null respons etterpå.

Er det slik vi vil ha det?

 

RAK-foto :hmm:

Endret av RAK-foto
Lenke til kommentar

Jeg er enig med tomsi42 - vi kan ikke forvente at temadagen når gamle høyder før bruken av Bildegalleriet får en deltagelse som tangerer Gamle Digit på sitt beste!

 

Personlig liker jeg temadagen som den er - en morsom liten utfordring som sporer til litt ekstra innsats, uten at man tar det for alvorlig. Jeg mener også sekvensen med hver 14. dag er passe - blir det skjeldnere tror jeg det er lett å "komme av sporet" ift å delta regelmessig, - om man da blir forhindret en gang i blant blir det for lenge til neste gang toget går.

 

Man kan selvsag ha en form for konkurranse i tillegg, - hvis man mener det er egnet til å få flere på banen er det sikkert forsøket verd og det trenger jo slett ikke komme i veien for temadagen slik den er nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...