DementedAlbino Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Har leste mye bra om denne skjermen her på forumet og lurer på om det er den beste skjermen til den prisen, eller om der er andre alternativer som er bedre... Lenke til kommentar
wilbur Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Har leste mye bra om denne skjermen her på forumet og lurer på om det er den beste skjermen til den prisen, eller om der er andre alternativer som er bedre... Kommer litt an på hva den skal brukes til. Eizo L557 synes jeg har bedre fargegjengivelse og ok responstid. Dessuten er den vakker. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Den vil nok bli brykt til det meste...Film, spill, surfing og office bruk... Lenke til kommentar
Feyd Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Jeg sikler på Samsung 17" LCD Syncmaster 172V som koster 3760 på Flexi-data. Q17S er ca 800 kr dyrere, er det noen som har prøvd begge? Specs er nesten like, utenom DVI kontakten som mangler på Samsungen Feyd Lenke til kommentar
Mello Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Ja, det er en bra skjerm, men siden jeg har Samsung Syncmaster 172T så vil jeg med glede anbefale den. har absolutt INGEN ghosting i det hele tatt i noen slags spill, kjempefint bilde og bra lys. har både dvi og standard analog utgang. eneste minus er at det ikke er usb hub på skjermen, men det er ikke noe stort problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå