DementedAlbino Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Hva med en reinstalasjon av OS? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 På sikt, ja. Men rekker det ikke umiddelbart. Denne eplekassa kjører jo også Ubuntu og OSX, så jeg klarer meg. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Har testet win8 på desktopen en stund når, og alt jeg kan si er: EPIC FAIL IS EPIC! Vista var en flopp, Win8 blir en katastrofe. Med Win8 mister de bedriftsmarkedet og halve forbrukermarkedet. Det er sinnsykt irriterende å stadig vekk blir tvunget over i en fullskjerms meny hver gang man skal åpne et annet program eller gjøre noe som helst. Spesielt når det ser ut som om hele UI'et er designet i MS-Paint... Det er mye som er bra med Win8, men metro ødelegger opplevelsen så fullstendig at det er til å grine av. Sikkert ok på en tablet, men på desktop er det SØPPEL. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Ingenting som tvinger deg inn i Metro om du skal åpne ett program. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Den svære skjermen dukker jo opp når du trykker på Start-tasten for å begynne å skrive programnavnet (og andre ting jeg bruker Start-meny-launcheren til). Er ikke det Metro? Og hvilke andre muligheter har man for å åpne programmer? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 På sikt, ja. Men rekker det ikke umiddelbart. Denne eplekassa kjører jo også Ubuntu og OSX, så jeg klarer meg. Kan jo prøve dette? http://www.dinside.no/897139/slik-tilbakestiller-du-windows-8 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Takk for tipset. Jeg prøvde, men den sier at den trenger installasjonsmediet for å fortsette. Finner ikke den plata akkurat nå, men jeg skal lete etter den. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Om ikke kan du teste å ikke ha noen åpne prosesser av chrome. Lest at flere sliter med at maskinen låser seg dersom chrome kjører i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå