Inc Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Og spesielt at de fleste støvflekkene er på akkurat de samme stedene, på flere forskjellige hus! hehe ført nå leste jeg den skikkelig slik at jeg forstod og kunne le. Haha jaja, den som ler seint ler jaggu best Heh, og jeg som ga deg pluss fordi jeg trodde du tulletrollet (siden du sa månen og ikke solen). Det med månen var grovt vådeskudd fra meg. Mens støvet var myntet som støvtørr humor Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Tar sin tid med totalrengjøring av hele data-"kroken". Har holdt på i 11 timer omtrent (inkl middagspause), og begynner å bli ferdig først nå. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Et alternativt bilde fra junifesten: fading out by Eivind 84, on Flickr 7 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) 4 bilder i fra en kort gåtur jeg hadde i dag. Ikke en foto-tur, hadde egentlig tenkt til å la kamera ligge hjemme, men jeg tok det med i siste liten. Utsikten sørover - Holmenkollen i midten, Tryvannstårnet ute til høyre i bildet Utsikten nordover - Varingskollen i midten, med boligområdet Rotnes nedenfor. Utsikten sør-øst i perspektiv Vakker norsk natur bare et steinkast utenfor Oslo. Alle tatt med Tamron 17-50mm med filter. Byttet mellom "Gradual G1 a120" og "Gradual B1 a122". Begge gamle Cokin filtre. Endret 7. juni 2012 av k-h-s 2 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Røverkollen? Helt korrekt. Aldri vist om at det var mulig for slik utsikt der oppe, skal tilbake en gang jeg har tid til å ta bilder. Ikke kommer opp andpusten og utslitt etter trening. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Litt fra dagens fotorunde D800 med AF-S 70-200mm f/2.8 VRII; veldig frihånd fra båt i relativt store bølger (store nok til at det var problematisk å få 100% skarphet, VR active modus var til stor hjelp). Endret 8. juni 2012 av TGB 3 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Mer abstrakt natur, i dag holdt jeg på inni skogen Sway, on Flickr Endret 8. juni 2012 av Solaar 4 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Lundefuglportrett Canon 7D + 100-400mm 7 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 topp morderne fiskebåt veteran by josteinsen, on Flickr Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Lundefuglportrett Canon 7D + 100-400mm Har du vært på Runde? Lenke til kommentar
picatta Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Har hatt noen produktive dager i solværet ッ We're all beautiful by jonasbg, on Flickr Another Flower Power by jonasbg, on Flickr The Frame by jonasbg, on Flickr Nikkor-S Auto 55mm @ f/2.0 by jonasbg, on Flickr Day Zero by jonasbg, on Flickr The Fighter by jonasbg, on Flickr 6 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Lundefuglportrett Canon 7D + 100-400mm Har du vært på Runde? Jepp, hadde en liten roadtrip til Vestlandet fra fredag til mandag, var på Runde fredag kveld til søndag morgen, så var nesten hele lørdagen på fjellet i bra vær.. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Lundefuglportrett Canon 7D + 100-400mm Har du vært på Runde? Jepp, hadde en liten roadtrip til Vestlandet fra fredag til mandag, var på Runde fredag kveld til søndag morgen, så var nesten hele lørdagen på fjellet i bra vær.. Veldig fint der, vokste opp på en av naboøyene. Misunner kameraet og optikken din! Edit: Nydelige bilder! Endret 8. juni 2012 av Kontorstol Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) topp morderne fiskebåt veteran by josteinsen, on Flickr Spennende, hvor holder de til? Har ei svigermor jeg skulle gjort noe med. Endret 8. juni 2012 av Solaar 2 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Dagens junifest bilde Forkastet fra junifesten Gress med morgendugg 9 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Likte veldig godt gress-refleksjonen der Kenneth! Du er flink med farger. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Gikk forbi en nypløyd åker for noen dager siden og hørte jeg en som plystret etter meg, først var det vanskelig å se ham men etterhvert satte showet i gang: Funky Lapwing - I , on Flickr Endret 8. juni 2012 av Solaar 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå