Populært innlegg Solaar Skrevet 7. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Et forsøk på abstrakt fra meg: «Smeltevann», on Flickr Endret 7. juni 2012 av Solaar 16 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 SAS og venuspassasjen. Den velkjente SAS-passasjen 1 Lenke til kommentar
kiwi Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Sommer i hagen min - endelig! ..nå i 1024 Endret 7. juni 2012 av kiwi83 4 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Sommer i hagen min - endelig! Fint og sommerlig minne, men (med fare for å leke forumpoliti) husk på å redusere størrelsen før du poster. Fra reglene i første post: Liggende bilder skal være maksimalt 1280 piksler i bredden, stående bilder maks. 1024 piksler i høyden. Lenke til kommentar
kiwi Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Sommer i hagen min - endelig! Fint og sommerlig minne, men (med fare for å leke forumpoliti) husk på å redusere størrelsen før du poster. Fra reglene i første post: Liggende bilder skal være maksimalt 1280 piksler i bredden, stående bilder maks. 1024 piksler i høyden. Oi, sorry! Trodde den ville hindre meg fra å poste hvis det var for stort. Hva gjør jeg da? Lar jeg det være, eller poster jeg på nytt? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Oi, sorry! Trodde den ville hindre meg fra å poste hvis det var for stort. Hva gjør jeg da? Lar jeg det være, eller poster jeg på nytt? Systemer er desverre ikke så smart at man får beskjed. Det enkelste er å editere posten, slette det store bildet, og legge inn et mindre ett. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Flere bilder fra biltreffet: CruiseNight by Bjørnli Foto, on Flickr Studerbaker by Bjørnli Foto, on Flickr Ford Mustang GT350 by Bjørnli Foto, on Flickr IMG_2377 by Bjørnli Foto, on Flickr Flere bilder kan ses på flickr 4 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Fikk endelig lufta makroen for første gang i år. 8 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Da var siste rest av bildene redigert, og da kommer det flere bil-bilder fra meg =) (flere kan ses på flickr, bare valgte ut noen få her) GTO by Bjørnli Foto, on Flickr Ford Mustang GT 350 by Bjørnli Foto, on Flickr CruiseNight by Bjørnli Foto, on Flickr CruiseNight by Bjørnli Foto, on Flickr Ford Fairlane by Bjørnli Foto, on Flickr 6 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Utrolig flotte bilder Bjørnli! 1 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Takk =) Selv ble jeg veldig fascinert av den siste baklykta der på Ford Fairlane'n. Utrolig trippy Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Takk =) Selv ble jeg veldig fascinert av den siste baklykta der på Ford Fairlane'n. Utrolig trippy Det skulle jeg til å skrive selv, likte den spesielt godt. Fine bilder! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 2,5 min. ved soloppgang Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Et forsøk på abstrakt fra meg: «Smeltevann», on Flickr Nydelig Solaar Mye bra her ellers Endret 7. juni 2012 av Inc 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 En liten sjarmør! Nikon Coolpix P7000 1/965sec, f/4, Iso100, 10.7mm Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hei, dette ble tatt hyrten og styrten mens vi satt og ventet på maten hos Egon Ei sulten jente. 2 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Og spesielt at de fleste støvflekkene er på akkurat de samme stedene, på flere forskjellige hus! hehe ført nå leste jeg den skikkelig slik at jeg forstod og kunne le. Haha jaja, den som ler seint ler jaggu best Endret 7. juni 2012 av Inc Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Og spesielt at de fleste støvflekkene er på akkurat de samme stedene, på flere forskjellige hus! hehe ført nå leste jeg den skikkelig slik at jeg forstod og kunne le. Haha jaja, den som ler seint ler jaggu best Heh, og jeg som ga deg pluss fordi jeg trodde du tulletrollet (siden du sa månen og ikke solen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå