josteinsen Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 kveldslys på standen. Disse damene var veldig langt unna men fikk dem relativt skarpt allikevel Enjoying the sunset by josteinsen, on Flickr 5 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Solen tidlig i dag: Hva slags utstyr har du brukt? Jeg har brukt et teleskop Meade ETX-90 med solfilter på (!), en overgang far Meade som lar meg sette Nikon D300s'en eller hvilket som helst annet speilrefleks på teleskopet: skyt i vei Lenke til kommentar
3irik Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Lekte litt med fontenen utenfor Trondheim Spektrum for en liten stund siden Vanntopp by 3irikur, on Flickr Vannoverflate by 3irikur, on Flickr vanndrypp by 3irikur, on Flickr Bildene ble vel egentlig tatt i mai, men jeg fikk ikke rota meg til redigering før nå 4 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Ser det er flere her som har støv på sensoren sin , isje bra når man skal ta månebilde. Høhø... Nå var det vel solen og ikke månen de tok bilde av da Og som det allerede er påpekt det er solfelkker. Noe som er litt imponerende egentlig. Det at det er mulig å få med solflekker på et bilde. Endret 6. juni 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Nå var vel det månen og ikke solen de tok bilde av da Nå var vel det månen sola og ikke solen månen de tok bilde av da 3 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Nå var vel det månen sola og ikke solen månen de tok bilde av da Details, Schmetails 1 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Et par kveldsbilder fra Runde. Det første er fra junifesten min. Endret 6. juni 2012 av awesnes 3 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Ser det er flere her som har støv på sensoren sin , isje bra når man skal ta månebilde. Høhø... Nå var det vel solen og ikke månen de tok bilde av da Og som det allerede er påpekt det er solfelkker. Noe som er litt imponerende egentlig. Det at det er mulig å få med solflekker på et bilde. Ja, synes det var litt morro at ikke noen før deg kommenterte det Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Noen flere bilder i fra Berlin. 3 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Bildene som ikke ble med i dagens Junifest: Crop av innretningen som ligger på steinen: Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Denne statuen er av Fridtjov den frøkne og kan beskues like ved fergeleiet i Vangsnes! Vangsnes ligger i Vik kommune i Sogn og Fjordane fylke. Mest kjent er stedet for den enorme statuen (22 m høy) av Fridtjof den frøkne fra Fridtjof den frøkne-sagnet, som i følge sagaen var konge av Ringerike og Sogn. Canon Eos 7D og Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS 1/640 sec, f/10, Iso200, 135mm Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Et til fra i morges. Fotografert med teleskop Meade ETX-90 og Nikon D300s. 3 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Det er Onsdag og det betyr biltreff i Halden, ble en del bilder denne onsdagen også, kommer mer imorgen ettermiddag regner jeg med 3 Lenke til kommentar
telealf Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 En miniserie fra et nedlagt fiskebruk på Kvaløya. 3 Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Et bjørkeblad. En bjørkeskog. 2 Lenke til kommentar
egilh Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 'Shoot' med guttungen igår: Jaja, klarte ikke å bare plukke ut ett 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg ventle Skrevet 6. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 6. juni 2012 SAS og venuspassasjen. 10 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Litt fiskeutstyr. Ikke så spennede men det var noe som tiltrakk meg. Fyke net by josteinsen, on Flickr 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå