kjikvadrat Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) MS Kvinnherad Ferge_2 by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Ferge_3 by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Ferge_6 by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Ferge_9 by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Her er versjon to av desse bileta. Dei trengde ein del kontrast, synest eg. Gamle versjonar i spoiler. Ferge_2 2 by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Ferge_3 2 by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Ferge_6 2 by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Endret 11. juni 2012 av kjikvadrat 3 Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Kjører på med noen Lundefugler til... Canon 7D + Canon 100-400mm L Lundefuglen må være av de mer fotogene fuglene. De er nydelige! Skulle gjerne hatt noen sånne på disse breddegrader. 1 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Lundefuglen må være av de mer fotogene fuglene. De er nydelige! Skulle gjerne hatt noen sånne på disse breddegrader. Jepp, de stiller seg opp for å posere bare meter unna der man sitter. Kjører på med en liten serie til med lundefugl, var en fugl som satt for seg selv på en stein, men det varte ikke evig... Vet at jeg bryter maks 1280px på lengste side-regelen, men håper det går greit. (Dere får pirke meg på skulderen når dere er lei lundefugl....) Enkeltbildene i spoiler: 2 Lenke til kommentar
tomme86 Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Sandhornøya by tomme86, on Flickr 8 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Fra Empire State Building for noen timer siden (...) Kult nattbilde - la også merke til at du har en del støv på brikka (opp til venstre for det rød lyset i midten) Nye kamera får vanligvis litt olje fra lukkeren... akkurat nå får det bare være siden jeg var så ekstremt klønete at jeg brukte wireless sender på kamera; og det er faktisk klin umulig å åpne opp sensor for rens når nett er aktivert; det vakre er at firmware ikke skjønner at sender er tatt bort. Så da sliter man å få slått av innstilling når sender ligger 6 tidssoner unna En noe klønete bug, men ikke noe krise. Edit: Grunnen for at rensemodus er tatt bort når nett er aktivert henger sammen med at man da kan styre kamera fra nett... noe som kan være småskummelt om man driver å renser sensor f.eks Kamera er D800 forøvrig, D4 har samme restriksjon, men grunnet vanlig kabel-nettstøtte der får man slått av/på denne innstillingen uten å ha trådløs sender koblet til. Endret 12. juni 2012 av TGB 1 Lenke til kommentar
tech8 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Fortsetter mitt reisebrev fra Rjukan i helgen, med en liten serie i retrostil. DIsse dalsidene er årsaken til at Rjukan ikke ser solen store deler av året. Når solen er tilbake feirer de med sin egen solfestival. Mountain valley by tech8 nor, on Flickr Norsk Hydro er sterkt medvirkende til at Rjukansamfunnet ble til som det har blitt. Norsk Hydro by tech8 nor, on Flickr D/F Ammonia er et av verdens 4 gjenværende jernbanedampferger. Søsterskipet D/F Hydro ble senket av allierte i en tungtvannssabotasje-operasjon på Tinnsjøens dypeste punkt under WW2. D/S Ammonia by tech8 nor, on Flickr D/S Ammonia by tech8 nor, on Flickr Tracks by tech8 nor, on Flickr D/S Ammonia by tech8 nor, on Flickr 9 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Nydelige Bilder fra Rjukan tech8! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Fra toppen av Vassfjellet, 700 meter over Trondheim klokka 2300 i går kveld. (stor størrelse) 5 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Noen bilder fra en fototur på søndag som var. MS Trollfjord og Munkholmen Kystekspressen Leinstrand uten Trondheim, og Melhus-området i bakgrunnen Piggtråden og treet 1 Lenke til kommentar
odargofot Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 simsala... åpne seg opp 4 Lenke til kommentar
tomme86 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 I går kveld. Sunset - Tverlandet by tomme86, on Flickr 7 Lenke til kommentar
tech8 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Nydelige Bilder fra Rjukan tech8! Takk for det! Bildene dine er noe å strekke seg etter, klasse hele veien! Lenke til kommentar
odargofot Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 dråper, buskas og småkryp 2 Lenke til kommentar
Hocki Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Var på klassetur, vi spilte kort da en av mine medelever utbrøt "Se den skumle tåka!". Halve klassen gikk ut og mens jeg sto og tok bilder på siden løp noen ut på gjordet med lommelykter. Siden det var så mørkt er ikke bildene helt klare, men men... Edit: La til to andre bilder. Endret 12. juni 2012 av Hocki 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 test by MadNoggie, on Flickr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå