-Teddy- Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Har vært fotografen/webdesigneren til studentgruppa Northern Spirit Motorsport ved siden av mitt eget tredjeår på bachelorstudiet i Industriell Design. De lager en formula løpsbil fra bunnen av som de skal konkurrere med på Silverstone i juli. Både industriell design- maskin- og elektrostudenter har vært med. Studerer Industriell Design selv, og går i klasse med prosjektlederen og to andre på designteamet. Fikk en hasteforespørsel om å ta bilder av den (nesten) ferdige bilen deres etter EXPO-utstillingen på høgskolen i går. Satte opp gruppa og tok noen bilder på fem minutter. Skulle også avgårde til bilmagasinet "Bil" fikk jeg beskjed om i dag, så fikk ikke tid til å detaljere etterbehandlingen skikkelig, men tror det fungerer allikevel. 6 Lenke til kommentar
ulfgre Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 1/400 /f6.3 / ISO 100 på alle 3 2 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg elsker ferger og fergereiser! Canon Eos 7D og Canon EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS 1/400sec, f/13, Iso200, 18mm 1 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Et par fugler som var ute å rusla... 1 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Det er ikke bare fugler man møter på i fuglefjellet på Runde... 4 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 først var det vanskelig å se ham men etterhvert satte showet i gang: For meg ser det ut som fugl bruker en vanlig taktikk, går rundt som den har en skadet vinge så en eventuell predator vil prøve å fange fuglen, en taktikk fugler bruker for og få fiender lengst mulig bort fra redet. Kule bilder forresten 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 først var det vanskelig å se ham men etterhvert satte showet i gang: For meg ser det ut som fugl bruker en vanlig taktikk, går rundt som den har en skadet vinge så en eventuell predator vil prøve å fange fuglen, en taktikk fugler bruker for og få fiender lengst mulig bort fra redet. Kule bilder forresten Ah, da lærte jeg noe nytt, har lite peiling på fugler. Og det du sier stemmer nok fordi det var flere viper i nærheten da jeg kom men denne tiltrakk seg all oppmerksomhet med levenet den holdt. Takk! Lenke til kommentar
Populært innlegg H_Treider Skrevet 8. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Professor ved uio gifter seg - fortalte ikke før etterpå at jeg er studerer der så ikke de skulle se engstelig ut på samtidlige bilder Wedding, Magne & Cecilie #001 by H.Treider, on Flickr Wedding, Magne & Cecilie #002 by H.Treider, on Flickr Wedding, Magne & Cecilie #003 by H.Treider, on Flickr Wedding, Magne & Cecilie #004 by H.Treider, on Flickr Wedding, Magne & Cecilie #006 by H.Treider, on Flickr Wedding, Magne & Cecilie #007 by H.Treider, on Flickr Kanskje litt i overkant... men la gå - de fikk BW og vanlige farger i tillegg: Wedding, Magne & Cecilie #008 by H.Treider, on Flickr Wedding, Magne & Cecilie #010 by H.Treider, on Flickr Endret 8. juni 2012 av H_Treider 11 Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Var på fisketur i går og lå i campingvogna for å stå opp ved fiskevannet, kjøre 3 mil til der jeg bor og så dra på jobb kl 7 i mårrest Det var terapi det! Fikk tatt noen bilder, men på et mystisk og jævlig irriterende vis tok jeg .jpg-filer :nei2: Så det var ikke mye rom for bearbeiding i nyinnkjøpte LR4.1 da jeg tok fatt på dem ikveld... Er vant til å ta bildene klargjort for noe etterjustering, derfor var det skuffende å se støynivået (på noen av bildene) og støyfjerningseffekten på filene. Men pytt pytt, moro var det likevel 1/1600 sek lukker f/8 39mm brennvidde på DA17-70mm f/4 ISO 100 1/125 sek lukker f/6.3 43mm (mulig falsk brennvidde pga el.feil) ISO100 1/250 sek lukker f/5.6 135mm på SMC-K ISO 100 Bildene er tatt på Andøya. 2 Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Ikke verst å våkne tidlig på skauen Endret 8. juni 2012 av Rowdy Yates 6 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Et bilde jeg tok på Veiholmen (Smøla på Nordmøre) i etterdønningene av en av de mange vinter/vårstormene. Måtte etterbehandle det ganske mye for å få frem de tre endene som fløy forbi samtidig som jeg beholdt vindmøllene i bakgrunnen, det er vel lov? Into the light, on Flickr ----------------------- Professor ved uio gifter seg - fortalte ikke før etterpå at jeg er studerer der så ikke de skulle se engstelig ut på samtidlige bilder Veldig fine bryllupsbilder H_Treider! Endret 9. juni 2012 av Solaar 5 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Det er lov. Vakkert bilde av rå natur! 1 Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 To relativt ulike unger. 7 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 H1 by Inc - Foto22, on Flickr 6 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) "Grenland Grand Prix 2012" med moteshow og diverse utstillinger. Mange flere på min flickr konto http://www.flickr.com/photos/josteinsen/sets/72157630087670960/ Racing cockpit by josteinsen, on Flickr Charlies Angels? by josteinsen, on Flickr Porche & BMW by josteinsen, on Flickr Fashion show by josteinsen, on Flickr 6 by josteinsen, on Flickr Endret 9. juni 2012 av josteinsen 4 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Inspirerende tråd. Skrotfunn: 7 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Selvsensur Endret 9. juni 2012 av Inc Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Inspirerende tråd. Har du endelig funnet veien til denne tråden du og, ja. På tide. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Har du endelig funnet veien til denne tråden du og, ja. På tide. He he. Takk for tipset! Som vanlig tok det lang tid för jeg gjorde noe med det, men til slut, så... 1 Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Eldstejenta mi i flott "vårvær" her nord... Har liksom ennå ikke hatt temperaturer over 10 grader helt ut i havgapet 1/500 sek lukker ca.f/6.3 ISO 100 SMC-K 135mm f/2.5 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå