henrik1 Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Hei jeg har vært syk i ca 2 uker nå. Det startet som en lett forkjølelse, men har vært mye opp og ned. Først så hostet jeg bare, så kom den såre halsen, så ble jeg litt bedre igjen før jeg den siste uken har blitt skikkelig hoven i halsen. Jeg hoster til jeg brekker meg og det klør nesten litt i halsen når jeg puster, som om jeg nesten må hoste. nesen min renner og slimproduksjonen er stor. Kan det være kyssesyken, klamydia i halsen eller bare en halsbetennelse? Noen som har noen erfaringer / råd? Lenke til kommentar
JohnsonJr Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Kjennetegn på kyssesyken er vell at du blir slapp, og ikke orker å gjøre noe. Det skal litt til for å få klamydia i halsen. Jeg ville tippa på at det bare er en halsbetennelse elns. Om du er usikker kan du bare ta en tur til fastlegen din? Lenke til kommentar
henrik1 Skrevet 1. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2012 takk, ja jeg skal se om det forbedrer seg. Hvis ikke det avtar om noen dager blir det legebesøk 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå