Gå til innhold

Hvordan ser dette ut?

Anbefalte innlegg

Har laget en side og lurer nå på hvordan menigheten liker utseendet (legg merke til at jeg ikke skriver design, da folk har "klikket" for at det egentlig ikke var et design)

Siden

Jeg har et lite problem: Når hoveddelen på siden går for langt ned blir menyen litt knust. Hva skyldes dette (kun i IE, virker fint i Opera og andre(tror jeg))? Noen html-gründere som kan fikse dette?

Knust side

PT

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

<div style="height:ANTALLpx;overflow:scroll;"> eller bruk eksternt stilark til å definere dette for hoved området ditt. Da får du en flott scrollbar.

Ellers likte jeg ikke mouceover'n din på den nedrste tabellraden. Ble litt voldsomt at hele greia skiftet farge så drastisk. Siden var enkel, men ganske fin - liker det sånn.

Hvis du ikke tjener mye penger på reklamen, så bør du vurdere å ta den bort. Den er egentlig bare i veien, og jeg regner ikke med at du kommer til å bli rik av den...

Lenke til kommentar

sorry at jeg ikke var litt mer konkret :)

<td width="100%" align="left" valign="top <div style="height:500px;overflow:scroll;">

med denne td-koden vil cellen som inneholder hoveddelen bli 500px stor. Alt "ekstra" vil føre til en scrollbar. Virker ikke dette så kan du godt lime inn <div style="height:ANTALLpx;overflow:scroll;"> i div som omslutter teksten din. Det virker fint for meg www.fundingsrud.net/artikler/server.html

Ellers ble det bedre, men jeg tror det hadde gjort seg med en litt mørkere farge der du fjernet mouseover-en (på langt nær så mørk som du hadde, men en tone eller to).

Du kan jo fortsatt ha mouseover på linkene selv om du fjernet den fra selve td :) Tror det hadde gjort seg - samsvarer litt mer emd linkene i menyen. Skjønner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...